خبرنگاران دستگیری اعضای یک باند با 20 فقره سرقت در اهواز

به گزارش زرین گراف، اهواز- خبرنگاران- فرمانده انتظامی اهواز گفت: اعضای باند سه نفره سارقان حرفه ای خودرو،منزل و گوشی تلفن همراه با 20 سرقت در این شهرستان دستگیر شدند .

خبرنگاران دستگیری اعضای یک باند با 20 فقره سرقت در اهواز

سرهنگ محسن دالوند دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و خودرو در بعضی از نقاط شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان نهاده شد.

وی اضافه نمود: ماموران کلانتری 33 اهواز با کار اطلاعاتی و حین گشت زنی های نامحسوس و هدفمند با مشاهده رفتار مشکوک سرنشینان یک خودرو سواری پراید و با توجه به سرقتی بودن خودرو مورد نظر بعد از استعلام پلاک خودرو، در جهت متوقف و دستگیر نمودن متهمان وارد عمل شده که بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز هر سه متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: پس از تحقیقات پلیسی به عمل آمده، متهمان به 15 فقره سرقت منزل و مغازه همچنین پنج فقره سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر سه دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی،اموال سرقتی زیادی از قبیل تلویزیون های ال ای دی، لوازم برقی منزل، قطعات مربوط به خودرو وتجهیزات فنی و برقی مربوط به حرفه های گوناگون نیز کشف شد.

سرهنگ دالوند اعلام کرد :متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند و فراخوان برای تحویل اموال سرقتی به مالباختگان ارسال شد .

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 102

به "خبرنگاران دستگیری اعضای یک باند با 20 فقره سرقت در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری اعضای یک باند با 20 فقره سرقت در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید