گارمین ساعت های هوشمند Fenix 7 و Epix Gen 2 را معرفی کرد

به گزارش زرین گراف، گارمین در حال به روزرسانی ساعت های هوشمند پرچم دار Fenix خود با سری 7 تازه است. این ساعت ها برترین ساعت های هوشمند مجهز به GPS برای ردیابی فعالیت های ورزشی این شرکت هستند و اکنون با پنل های خورشیدی تازه فانتزی، ساخته از متریالی نظیر یاقوت کبود و تیتانیوم و بعلاوه یک چراغ قوه LED کاملا تازه برای تمرین در شب در اختیار کاربران قرار می گیرند. ساعت هوشمند Epix Gen 2 یک نسخه معمولی تر نسبت به سری Fenix با بدنه مقاوم و قابلیت همواره روشن صفحه نمایش AMOLED و ویژگی های سلامت و ردیابی ورزشی گارمین است. در ادامه به آنالیز مشخصات این ساعت های هوشمند می پردازیم.

گارمین ساعت های هوشمند Fenix 7 و Epix Gen 2 را معرفی کرد

ساعت های هوشمند سری 7 Fenix

در سری ساعت های هوشمند 7 Fenix گارمین سه مدل وجود دارد که شامل نسخه پایه Fenix 7، نسخه Fenix 7S و نسخه Fenix 7X هستند و به ترتیب در مقدار های 42 میلی متر، 44 میلی متر، 47 میلی متر و 51 میلی متر در اختیار کاربران قرار می گیرند. انتخاب متریال این ساعت ها از پلیمرهای تقویت شده با الیاف تا فولاد ضدزنگ متقاوت است، در حالی که مدل های Solar و Sapphire Solar محافظ شیشه ای از جنس یاقوت کبود و روکش های تیتانیوم و بعلاوه پانل های شارژ خورشیدی را به این ساعت های هوشمند اضافه می نمایند.

تمام مدل های Fenix 7 با نمایشگرهای لمسی رنگی پیکسل (MIP) با قطر 1.2 اینچی در مدل 42 میلی متری، 1.3 اینچ در مدل 47 میلی متری و 1.4 اینچ در مدل 51 میلی متری عرضه می شوند. بعلاوه شما می توانید این ساعت های هوشمند را به وسیله پنج دکمه نصب شده در کنار بدنه ساعت کنترل کنید. درباره عمر باتری این ساعت های هوشمند که مقوله بسیار مهمی است باید گفت که عمر باتری در این ساعت ها از 90 ساعت در کوچک ترین مدل 7S با GPS روشن تا 213 ساعت در مدل های سولار پیشرفته متغیر است. بعلاوه باید به قابلیت بسیار کاربردی مدل Fenix 7X اشاره کنیم که مجهز به یک چراغ قوه LED داخلی است که به دوندگان یاری می نماید در طول جلسات تمرینی شب راستا خود را گم ننمایند و به کوهنوردان برای حرکت در غارها یاری بسیار بزرگی می نمایند.

تمام مدل های تازه Fenix سنسور مقدار گیری ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون (SpO2)، سنجش استرس، تنفس و ردیابی خواب دارند و گواهی مقاومت در برابر تا عمق 100 متری را نیز دارند. یکی دیگر از قابلیت های مهم این ساعت ها تعداد به ظاهر بی سرانجام حالت های ردیابی ورزشی است که شامل معیارهای دقیق برای دویدن، دوچرخه سواری، اسکی، شنا، گلف و تمرینات قدرتی و موارد دیگر است. شما حتی می توانید نقشه های توپواکتیو و اسکی را مستقیما روی ساعت خود دانلود کنید تا در جلسات کوهنوردی یا اسکی خود پیمایش بهینه ای داشته باشید.

تمام ساعت های هوشمند Fenix 7 از تمام استانداردهای موقعیت یابی GNSS از جمله استاندارد L5 پشتیبانی می نمایند که جزئیات دقیق تری را ارائه می دهد. بعلاوه 16 گیگابایت حافظه داخلی در مدل 7S و 32 گیگابایت حافظه داخلی در مدل Sapphire Solar وجود دارد. همه نسخه های ساعت های هوشمند Fenix 7 مجهز به NFC هستند که از Garmin Pay پشتیبانی می نمایند. درباره قیمت این ساعت ها باید گفت که قیمت ساعت های Fenix 7 و 7S از 700 دلار برای نسخه های پایه 42 میلی متری Solar آغاز می گردد و اگر مدل های Sapphire Solar را مد نظر دارید قیمت آن ها تا 900 دلار افزایش می یابد. بعلاوه قیمت 7X بین 900 تا 1000 دلار است و شما می توانید همه این مدل ها را در وب سایت گارمین بخرید.

ساعت هوشمند سری Epix Gen 2

اولین ساعت هوشمند سری Epix گارمین در سال 2015 عرضه شد و جانشین آن یعنی Epix Gen 2 پیشرفت های قابل توجهی را برای کاربران در سراسر دنیا به ارمغان آورده است. شما یک نمایشگر لمسی 1.3 اینچی AMOLED با قابلیت همواره روشن در یک بدنه 47 میلی متری دریافت می کنید که از فولاد ضدزنگ یا تیتانیوم ساخته شده است. نسخه های معمولی این ساعت ها محافظ گوریلا گلس DX دارند در حالی که مدل های پیشرفته آن از محافظی از جنس کریستال یاقوت کبود استفاده می نمایند.

گارمین برای این ساعت هوشمند عمر باتری 16 روزه با کارکرد معمولی را وعده داده است. کاربران با خرید این ساعت های هوشمند همان ویژگی های ردیابی سلامت و بعلاوه نظارت های گسترده ورزشی و سلامتی را دریافت می نمایند. اما برخلاف سری Fenix 7، این ساعت از شارژ خورشیدی یا چراغ قوه LED بهره نمی برد. در خصوص حافظه داخلی این ساعت ها باید گفت که بین 16 تا 32 گیگابایت فرق دارد و شما یک ساعت هوشمند ضد آب تا عمق 100 متر و با و پشتیبانی از تمام سیستم های موقعیت یابی GNSS را دریافت می کنید. در نهایت باید به قیمت این ساعت های هوشمند اشاره نمود که از 900 دلار آغاز می گردد و تا 1000 دلار در نسخه های پیشرفته می رسد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1154

به "گارمین ساعت های هوشمند Fenix 7 و Epix Gen 2 را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارمین ساعت های هوشمند Fenix 7 و Epix Gen 2 را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید