خبرنگاران جشنواره فیلم کوتاه و عکاسی با تلفن همراه

به گزارش زرین گراف، تهران-خبرنگاران- فرهنگسرای گلستان برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و مسابقه عکاسی با تلفن همراه با موضوع بازی های خانگی و بومی شهرهای ایران ویژه بچه ها و نوجوانان فراخوان منتشر کرد.

خبرنگاران جشنواره فیلم کوتاه و عکاسی با تلفن همراه

با اعلام این فراخوان شهروندان می توانند با ارایه فیلم های کوتاه با تلفن همراه با موضوع بازی های خلاقانه ، خانگی و بومی شهرخود با رعایت شئون اسلامی و معرفی نام و شیوه بازی ها در خانه در بین اعضای خانواده یا بازی بچه ها و نوجوانان در محیط خانه با زمان حداکثر 3 تا 5 دقیقه در جشنواره عظیم فیلم کوتاه بازی خانگی و بومی شهرهای ایران شر کت نمایند.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره فیلم های کوتاه بازی خانگی و بومی شهرهای ایران تا 31 فروردین مهلت دارند آثار خود را به نشانی پست الکترونیک [email protected] ارسال نمایند.

به 10 فیلم کوتاه برتر پس از داوری محتوای بازی ها و نکات مطر ح شده توسط داوران منتخب جوایز نفیس اهدا می گردد.

همچنین مسابقه با هم در کنار هم عکاسی کنیم با هدف بهره مندی از هنر عکاسی در ایجاد نشاط و سرگرمی و انتقال پیغام فرهنگی ویژه بچه ها و نوجوانان به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می گردد.

شهروندان برای شرکت در مسابقه باهم در کنارهم عکاسی کنیم تا 31 فروردین مهلت دارند حداکثر سه عکس با تلفن همراه خود با موضوع آشپزی، پاکیزگی خانه، بهداشت فردی، راه های کاهش زباله در خانه و باغبانی با رعایت شئونات اسلامی ارسال نمایند.

به 10 نفر برگزیده مسابقه پس از داوری عکس ها توسط داوران منتخب جوایز نفیس اهدا می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 82

به "خبرنگاران جشنواره فیلم کوتاه و عکاسی با تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره فیلم کوتاه و عکاسی با تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید