حدود نیمی از املاک آموزش و پرورش در کشور مستندسازی شده است

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/فارس معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه 51 درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور مستند سازی شده اند و مستند سازی باقی املاک را نیز با سرعت دنبال خواهیم کرد.

حدود نیمی از املاک آموزش و پرورش در کشور مستندسازی شده است

قاسم احمدی لاشکی سه شنبه 24 اسفند در سفر به فارس در ملاقات با مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک فارس در جلسه انلاین با روسای آموزش و پرورش سراسر استان، گفت: تفاهم نامه های خوبی در راستای مستند سازی املاک اموزش و پرورش با دستگاه های مختلف کشور انعقاد نموده ایم.

او اضافه نمود: قریب به یکصد و یک هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد و از زمانی که مستند سازی املاک آغاز شده است ملک های گم شده آموزش و پرورش نیز در حال کشف است.

احمدی لاشکی گفت:خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش با قرار گرفتن در جمع 3 دستگاه برتر مستند ساز املاک به عنوان دومین وزارت خانه در سندسازی املاک در کشور شناخته شد.

او اضافه نمود: آموزش و پرورش فارس نیز در ردیف 3 استان اول کشور از حیث کمیت املاک است و تقریبا 45 درصد از املاک این استان سند دار شده اند که انتظار است مابقی املاک نیز به سرعت مستند سازی گردد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با چشم اندازی 3 ساله اقدام به سند سازی املاک نموده ایم که باتوجه به اینکه در برخی از املاک اختلافاتی با دیگر دستگاه ها وجود دارد ممکن است این فرایند کمی طول بکشد.

احمدی لاشکی اضافه نمود: خوشبختانه تفاهم نامه 3 جانبه با بنیاد مسکن و ثبت اسناد کشور کار مستند سازی را تسهیل کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: نسبت به املاک آموزش و پرورش که بخش برزگی از آن را خیرین اهدا نموده اند باید حساسیت به خرج دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1250

به "حدود نیمی از املاک آموزش و پرورش در کشور مستندسازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود نیمی از املاک آموزش و پرورش در کشور مستندسازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید