شرح چمران در خصوص افزایش نرخ بهای خدمات با توجه به نرخ تورم ، تراموا احتیاج به مطالعه دارد

به گزارش زرین گراف، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرمانداری اندازه افزایش بهای خدمات را تا سقف نرخ تورم که اکنون 47 تا 48 درصد است، مجاز اعلام نموده است.

شرح چمران در خصوص افزایش نرخ بهای خدمات با توجه به نرخ تورم ، تراموا احتیاج به مطالعه دارد

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران در حاشیه یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز شاخص های برنامه چهارم توسعه آنالیز می گردد، اظهار کرد: نرخ کرایه حمل و نقل عمومی تا انتها سال معین خواهد شد.

او با بیان اینکه معین نیست مقدار افزایش نرخ کرایه چقدر باشد، گفت: شرکت اتوبوسرانی نیز مشمول شرایط مالی امروز می گردد و با توجه به اینکه حقوق کارکنان اتوبوسرانی نیز 57 درصد افزایش پیدا می نماید، باید هزینه ها جبران گردد.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا فرمانداری با مقدار افزایش نرخ 40 درصدی کرایه حمل و نقل عمومی موافقت خواهد نمود یا خیر، تاکید نمود: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا 47 درصد نرخ تورم مجاز اعلام نموده است؛ شهر گران تر می گردد و اگر مقدار افزایش بهای خدمات کم باشد، مشکل ساز خواهد بود.

او بعلاوه توضیح داد: بزرگراه یادگار امام سه معارض وزارت دفاع، ارتش و وزارت آموزش و پرورش را دارد و اگر یاری می کنیم که مشکل با ارتش و وزارت دفاع رفع گردد، در این صورت شهرداری آمادگی و توان اجرای طرح را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص پل حافظ هم گفت: در ابتدا باید زیرگذر اجرایی گردد تا بتوان پل حافظ را جمع آوری کرد. من فکر نمی کنم بتوان در ایام عید این جمع آوری را انجام داد البته از برنامه اطلاعی ندارم.

او درباره ترموا نیز تاکید نمود: اجرای تراموا در مرکز باید مطالعه گردد؛ وقتی منطقه ای مترو دارد، نیازی به تراموا وجود ندارد و اگر واگن مترو اضافه کنیم نیازی به اجرای تراموا نیست. چنین پیشنهادهایی زیاد مطرح شده و باید آنالیز گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1406

به "شرح چمران در خصوص افزایش نرخ بهای خدمات با توجه به نرخ تورم ، تراموا احتیاج به مطالعه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح چمران در خصوص افزایش نرخ بهای خدمات با توجه به نرخ تورم ، تراموا احتیاج به مطالعه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید