کوشش برای بازگشت به شرایط عادی پس از طوفان سهمگین

به گزارش زرین گراف، طوفان سهمگینی که در آخر هفته طولانی ماه می جنوب انتاریو و کبک را درنوردید، حداقل هشت کشته بر جای گذاشت و قطعی برق صدها هزار نفر را در پی داشت.

کوشش برای بازگشت به شرایط عادی پس از طوفان سهمگین

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، کوشش ها برای پاکسازی در روز یکشنبه ادامه یافت؛ چراکه طوفان سهمگین باعث افتادن درختان، قطع خطوط برق و آسیب به محله ها شده است.

اتاوا یکی از منطقه های است که به شدت تحت تاثیر طوفان قرار گرفته و پیش بینی می گردد که پاکسازی در بعضی منطقه ها، تا چهار روز طول بکشد.

آمار کشته شدگان به 8 نفر رسید

پلیس می گوید در پی سقوط درختان به علت بادهای شدید، هفت نفر در انتاریو کشته شدند؛ در حالی که یک زن در کبک بر اثر واژگونی قایقی که سوار برآن بود، در رودخانه اتاوا جان خود را از دست داد.

سقوط درختان و قطع خطوط برق

بر اساس اطلاعات شهرداری اتاوا، گزارش های متعددی از سقوط درختان در جاده ها و پیاده روها به همراه چندین خانه آسیب دیده اعلام شده است. شرکت توزیع برق اتاوا (Hydro Ottawa) می گوید بیش از 200 تیر برق بر اثر طوفان آسیب دیده اند که امکان تعمیرشان وجود ندارد و باید تعویض شوند.

جدیدترین مطالب

10 شهر گران امریکای شمالی را بشناسید

احتمال وقوع طوفان در اتاوا

زباله های طوفان پاکسازی نهایی می گردد

کانادا در بین کشورهایی با بیشترین ابتلاء به آبله میمون

شرکت توزیع برق استان کبک (Hydro Quebec) هم صبح یکشنبه گفت که بیش از 361 نفر نیرو برای بازیابی خدمات به جوامع آسیب دیده اعزام شده اند، اما زمان تقریبی بازسازی را اعلام نکردند.

تا عصر یکشنبه، Hydro One که برق ساکنان بخش های روستایی انتاریو را تامین می نماید، گزارش داد که 226 هزار مشتری با قطعی برق روبرو هستند.

کوشش ها برای بازیابی

شهرداری اتاوا مراکز استراحت اضطراری متعددی را ایجاد نموده است که شامل ایستگاه های شارژ برای ساکنان آسیب دیده از طوفان می گردد.

بعضی از استراحتگاه ها هم در حال ارائه غذا هستند. فهرستی از مراکز استراحت در وب سایت شهرداری در دسترس خواهد بود.

به گفته مقامات، کوشش های پاکسازی با اولویت پاکسازی مسیرهای اضطراری برای آتش نشانی، پلیس و آمبولانس ها در حال اجرا است، اما ممکن است چندین روز طول بکشد تا شهر دوباره به حالت عادی برگردد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1286

به "کوشش برای بازگشت به شرایط عادی پس از طوفان سهمگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای بازگشت به شرایط عادی پس از طوفان سهمگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید