تزریق واکسن اسپوتنیک برای دُز اول و آسترازنکا برای دُز دوم تایید شد

به گزارش زرین گراف، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کسانی که در استان دُز اول واکسن اسپوتنیک را دریافت کرده اند، برابر اعلام کمیته فنی مربوطه می توانند در دُز دوم، واکسن آسترازنکا را دریافت کنند.

تزریق واکسن اسپوتنیک برای دُز اول و آسترازنکا برای دُز دوم تایید شد

به گزارش گروه استان ها خبرنگاران، ابراهیم شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کسانی که در استان دُز اول واکسن اسپوتنیک را دریافت کرده اند، برابر اعلام کمیته فنی مربوطه می توانند در دُز دوم، واکسن آسترازنکا را دریافت کنند که تعدادی از این افراد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هستند که از عصر امروز (چهارشنبه) تا روز یکشنبه 21 شهریور ماه از ساعت 15 تا 19 می توانند به مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده بهداشت کرمانشاه مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: سایر افراد هم از امروز عصر تا روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 15 تا 19 به مرکز تجمیعی 9 دی واقع در شهرک حافظیه جنب پاسگاه انتظامی مراجعه کنند.

تا به امروز 603 هزار و 961 نفر در استان کرمانشاه دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و 19 درصد جمعیت استان هم به طور کامل واکسینه شده اند.

یک محموله نو واکسن شامل 130 هزار دُز از نوع سینوفارم روز یکشنبه 15 شهریور وارد استان کرمانشاه شد.

از هفته گذشته کار واکسیناسیون افراد بالای 30 سال در کرمانشاه آغاز شده و این افراد با مراجعه حضوری به یکی از 41 مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان، در مقابل بیماری کرونا واکسینه می شوند.

واکسیناسیون بیش از یکصد هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های استان کرمانشاه هم از روز سه شنبه 16 شهریور با همکاری دانشگاه های رازی و آزاد اسلامی آغاز شده است.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 595 روستا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 976

به "تزریق واکسن اسپوتنیک برای دُز اول و آسترازنکا برای دُز دوم تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن اسپوتنیک برای دُز اول و آسترازنکا برای دُز دوم تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید