بیت کوین؛ هدیه دولت السالوادور به مردم

به گزارش زرین گراف، تهران (پانا) - یک مؤسسه فعال در حوزه ارز مجازی اعلام نمود میخواهد 1500 دستگاه خودپرداز بیت کوین در السالوادور نصب کند.

بیت کوین؛ هدیه دولت السالوادور به مردم

به گزارش فارس، مؤسسه آتنا میخواهد با سرمایه گذاری یک میلیون دلاری 1500 دستگاه خودپرداز ارزهای مجازی و بیت کوین در السالوادور نصب کند.

اخیراً اسالوادور از برنامه خود برای قانون کردن استفاده از ارزهای مجازی در تراکنش های اقتصادی در این کشور و تبدیل شدن این ارزها به اسم ابزار خرید و فروش خبر داده است.رئیس جمهور السالوادور شب گذشته گفت: از روز 7 سپتامبر این قانون اجرایی شده و به هر یک از شهروندان این کشور یک کیف پول الکترونیکی با 30 دلار بیت کوین هدیه داده می گردد.

انتظار می رود شرکت آتنا به تدریج نصب خودپردازهای خود را در السالوادور شروع نموده و دست به استخدام و باز کردن دفتر در این کشور بزند.

البته از سال گذشته شرکت آتنا نصب خودپرداز ارزهای مجازی در این کشور را شروع نموده بود و نخستین بار یک خودپرداز را در 49 کیلومتری جنوب غرب مرکز این کشور نصب نموده بود که بخشی از آزمایش شرکت آتنا برای تبدیل کردن یک شهر نزدیک به مرکز السالوادور به یکی از مراکز مهم مبادلات بیت کوین در دنیا بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 926

به "بیت کوین؛ هدیه دولت السالوادور به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت کوین؛ هدیه دولت السالوادور به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید