بنا: هنوز پی ِ قوی کشتی لرستان پابرجاستمحمدی: کشتی و مردم لرستان لایق بهترین ها هستند

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/لرستان سه شنبه 9 دی ماه در محل فدراسیون کشتی، نشست صمیمانه رئیس هیئت کشتی لرستان با محمد بنا و غلام رضا محمدی سرمربیان تیم های ملی فرنگی و آزاد بزرگسالان کشورمان برگزار گشت.

بنا: هنوز پی ِ قوی کشتی لرستان پابرجاستمحمدی: کشتی و مردم لرستان لایق بهترین ها هستند

در این نشست که موضوعات روز کشتی لرستان مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: در چند سال اخیر کشتی لرستان دچار افت محسوس شده و می توان گفت اگر کشتی لرستان با آن پیشینه خوب؛ اکنون حتی به خرابه ای تبدیل شده باشد؛ هنوز پی ِ قوی آن پابرجاست و می توان دوباره از نو شروع کرد و با برنامه ریزی صحیح جایگاه کشتی این استان را ارتقاء داد.

وی بیان کرد: اکنون در روزهای پایانی دور جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی هستیم و نباید فرنگی کاران مستعد لرستانی ناامید شوند؛ درب اردوی تیم ملی همیشه بر روی کشتی گیران مستعد و با انگیزه باز است.

غلام رضا محمدی سرمربی لرستانی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان نیز گفت: کشتی و مردم لرستان لایق بهترین ها هستند؛ انتخاب و اعتماد مجمع هیئت کشتی لرستان به فرید بهرامی نشان داد که می توان به آینده کشتی استان مان امیدوار بود.

وی با تاکید بر حمایت فدراسیون از کشتی لرستان اضافه کرد: بدون شک در آینده نزدیک دوباره روزهای خوبی را در کشتی لرستان شاهد خواهد بود.

فرید بهرامی، رئیس هیات کشتی لرستان در این نشست ضمن تشریح شرایط این رشته در استان گفت: برای پیشرفت کشتی لرستان از هیچ اقدامی دریغ نخواهم کرد و امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون کشتی و همچنین مسئولان رده بالای استان بتوانیم بار دیگر کشتی لرستان را به جایگاهی که شایسته اش است، برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 603

به "بنا: هنوز پی ِ قوی کشتی لرستان پابرجاستمحمدی: کشتی و مردم لرستان لایق بهترین ها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا: هنوز پی ِ قوی کشتی لرستان پابرجاستمحمدی: کشتی و مردم لرستان لایق بهترین ها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید