کشتی کروز: بزرگ ترین کشتی کروز جهان

به گزارش زرین گراف، وقتی بحث بزرگ ترین کشتی جهان مطرح می گردد همه ما به یاد کشتی تایتانیک می افتیم. ولی بزرگ ترین کشتی کروز جهان 5 برابر از کشتی تایتانیک بزرگ تر است و دارای زمین گلف، والیبال و بسکتبال و بسیاری دیگر است. با خبرنگاران همراه باشید تا بزرگ ترین کشتی کروز جهان را بشناسیم.

کشتی کروز: بزرگ ترین کشتی کروز جهان

اگر علاقمند به سفر با بهترین کشتی کروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تورهای کشتی کروز به دور دنیا سفر کنید و بهترین تجربه جهانگردی را داشته باشید.

بزرگ ترین کشتی کروز جهان با نام آبادی در دریا (Oasis of the seas) اولین بار در 30 اکتبر 2009 برای سفر از فنلاند به مقصد آمریکا به آب انداخته شد. این کشتی با 361 متر طول، 66 متر عرض، 225 تن وزن 17 طبقه دارد. این کشتی با 2704 کابینی که دارد، می تواند 6360 مسافر و 2100 نفر از خدمه را در خود جای دهد. این کشتی فنلاندی 5 برابر بزرگ تر از کشتی معروف تایتانیک است و در آن باشگاه بدنسازی، اسپا، تئاتر، موسیقی زنده، استخری وسیع و بسیاری از امکانات دیگر وجود دارد. در این کشتی زمین یخی اسکیت، زمین گلف، آمفی تئاتر رو باز با 750 جایگاه، آمفی تئاتر سرپوشیده با 1300 نفر گنجایش، 4 استخر شنا و زمین های والیبال و بسکتبال دیده می گردد.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1127

به "کشتی کروز: بزرگ ترین کشتی کروز جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز: بزرگ ترین کشتی کروز جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید