بداهه نوازی پیانو برای گرامیداشت یاد حضرت سیدالشهدا(ع)

به گزارش زرین گراف، تک آهنگ حرم عشق از مجموعه فراقی به آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیاصدرنوری با گرامیداشت یاد حضرت سیدالشهدا(ع) در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

بداهه نوازی پیانو برای گرامیداشت یاد حضرت سیدالشهدا(ع)

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش، بردیا صدرنوری آهنگساز و نوازنده پیانو همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران فداکارش تک آهنگ حرم عشق را منتشر کرد.

این اثر موسیقایی قطعه ای از آلبوم فراقی است که سال 1396 بر اساس ملودی های عاشورایی در قالب بداهه نوازی پیانو پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود.

این نوازنده و آهنگساز درباره دلایل بازنشر این اثر موسیقایی گفت: امسال فضای متفاوت فرهنگی و اجتماعی را تجربه می کنیم که به واسطه کووید 19 رقم خورده و زندگی انسان ها در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است. من بر این باورم این فضای متفاوت در محرم امسال، فرصت و زمان مناسبی برای مطالعه و تدقیق در فلسفه قیام امام حسین (ع) و آزادگی اوست که در این میان موسیقی می تواند به عمق این تفکر کمک کند. این اثر نیز با همین هدف و نیت برای گرامیداشت یاد و خاطره سرور و سالار شهیدان بازنشر شده است. البته طی سال های گذشته هنرمندان مختلفی از جمله استاد جواد معروفی آلبوم عاشورا را با الهام از ملودی های عاشورایی منتشر کرده بود.

در این قسمت می توانید به این قطعه گوش دهید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 374

به "بداهه نوازی پیانو برای گرامیداشت یاد حضرت سیدالشهدا(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بداهه نوازی پیانو برای گرامیداشت یاد حضرت سیدالشهدا(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید