بازی با پیکان به تعویق نمی افتد، پنجره جابجایی ما باز است

به گزارش زرین گراف، علی عیسی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره برآورد هایی که از احتمال تعویق دوباره بازی صنعت نفت با پیکان در هفته نخست لیگ برتر انجام شده است، گفت: اطلاعی از این خبرها ندارم. طبق برنامه، بازی ما با پیکان روز سه شنبه این هفته برگزار می گردد و مسئله ای نیست. وقتی شهر تهران به خاطر کرونا تعطیل نشده است پس شهرهای دیگر هم تعطیل نخواهد شد.

بازی با پیکان به تعویق نمی افتد، پنجره جابجایی ما باز است

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درباره اینکه گفته می گردد مشکلاتی از جمله محرومیت این باشگاه و نداشتن بازیکن کافی باعث شد سازمان لیگ ملاقات هفته گذشته نفت با پیکان را لغو کند، توضیح داد: خیر این طور نیست. آن بازی با نظر و اعلام سازمان لیگ به تعویق افتاد. ضمن اینکه تیم ما دیگر از جابجایی محروم نیست.

عیسی زاده در پاسخ به این سئوال که محرومیت صنعت نفت از جابجایی دقیقاً چه زمانی برطرف شده است در حالی که تا سه روز پیش این اتفاق نیفتاده بود؟ گفت: خیلی وقت است پنجره جابجاییمان باز شده است. نمی گردد همواره تمام جزئیات را گفت!

وی همچنین درباره شرایط تیم صنعت نفت گفت: شرایط خوب است اما یک مقدار کار را دیر آغاز کردیم و هنوز به آمادگی کامل نرسیده ایم. البته با تاخیری که در فرایند کارها پیش آمد، به نسبت خوب کار نموده ایم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد دلیل آغاز به کار دیرهنگام این باشگاه گفت: یک مقدار به خاطر انتخاب هیات مدیره زمان از دست رفت. این یک بحث تکراری است که هر سال اتفاق می افتد و تیم جابجایی را از دست می دهد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در سرانجام درباره تایید اساسنامه پیشنهادی فدراسیون در فیفا و برگزاری مجمع در تاریخ هشتم آذر گفت: تا حدودی پیگیر این بحث بوده ایم. یکسری موارد هست که باید برای اساسنامه پیشنهاد بدهیم. فرم هایی هم برای اعضای مجمع ارسال شده است و تا 28 آبان فرصت داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 506

به "بازی با پیکان به تعویق نمی افتد، پنجره جابجایی ما باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با پیکان به تعویق نمی افتد، پنجره جابجایی ما باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید