این آیفون از ارتفاع 5 کیلومتری سقوط نموده و سالم مانده است!

به گزارش زرین گراف، اینطور که از گزارش ها پیداست، 2 روز قبل و درست بعد از اینکه یکی از درهای هواپیمای بویینگ 737 در ارتفاع 16 هزار پایی (تقریبا 5 کیلومتر) به صورت ناگهانی کنده شد، یک آیفون به زمین سقوط کرد اما جان سالم به در برد.

این آیفون از ارتفاع 5 کیلومتری سقوط نموده و سالم مانده است!

روز 8 ژانویه سال جاری یعنی امروز، سیناتان بیتس پست بسیار جالبی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با کاربران به اشتراک گذاشت. او مدعی شد در حال پیاده روی بود که یک گوشی آیفون را پیدا کرد. سیناتان در ایکس نوشت:

او در ادامه اضافه کرد که بلافاصله پس از یافتن این آیفون با مقامات هوانوردی فدرال ایالات متحده آمریکا تماس گرفت و در نهایت تعیین شد که آیفون مورد نظر از یک هواپیمای بویینگ 737 سقوط نموده است. اینطور که پیداست، هواپیمای بویینگ 737 مکس 9 با 171 مسافر و 6 خدمه، در روز شنبه، 6 ژانویه 2024، از فرودگاه پورتلند به مقصد اونتاریو در استان کالیفرنیا پرواز کرد اما فقط 6 دقیقه طول کشید تا مسئله ای عجیب برایش پیش بیاید.

این هواپیما در مدت زمان 6 دقیقه به سرعت 700 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع 16 هزارپایی (5 کیلومتری) از زمین رسیده بود اما به خاطر مسئله ای که گفته می گردد اختلاف فشار بوده، بخشی از در اضطراری آن که در نزدیکی صندلی مسافران هم بود از جا عایدی تا یک حفره بسیار بزرگ روی بدنه این هواپیما ایجاد گردد.

اینطور که به نظر می رسد، در همین حین یک گوشی آیفون هم به شارژر متصل بود که پس از مشکل یادشده از شارژ جدا شد و به زمین سقوط کرد. مدل این آیفون هنوز رسما اعلام نشده اما با توجه به تصاویر به نظر می رسد آیفون 14 پرو یا 15 پرو باشد.

سیناتان بیتس با پست کردن تصویر این گوشی توانست 8 میلیون بازدید بگیرد؛ یکی از این افراد هم به شوخی نوشت: بعد از 20 سال بالاخره جایگزینی برای نوکیا 3310 پیدا شد. البته در این سقوط، یک گوشی دیگر هم در یک حیات خلوت سقوط کرد اما از شرایط آن خبری نداریم. در جداشده این هواپیما هم در حیات یک معلم مدرسه در پورتلند یافت شد.

در پی این حادثه، شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز گفت تا اطلاع ثانوی جلوی پرواز تمام هواپیماهای بویینگ 737 مکس 9 را می گیرد تا زمانی که اطمینان حاصل گردد دیگر مشکل مشابه برای هیچ یک از آن ها رخ نمی دهد.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1493

به "این آیفون از ارتفاع 5 کیلومتری سقوط نموده و سالم مانده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آیفون از ارتفاع 5 کیلومتری سقوط نموده و سالم مانده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید