اینجا سرزمین آبشارهای بهشتی و دریاچه های رویایی است

به گزارش زرین گراف، شانزده دریاچه رویایی و فوق العاده، طبیعت منحصربه فردی که در هیچ کجای جهان نخواهید دید، شگفت انگیزترین جاذبه گردشگری اروپا، این پارک ملی است.

اینجا سرزمین آبشارهای بهشتی و دریاچه های رویایی است

یکی از رویایی ترین و زیباترین جاذبه های طبیعی اروپا پارک ملی پلیتویک کرواسی است که با طبیعت بی نظیر و افسانه ای اش شما را یاد سرزمین رویاهایتان می اندازد. همراه مجله گردشگری خبرنگاران سفری به این قطعه رویایی از زمین داشته باشید.

پارک ملی پلیتویک، زیباترین جاذبه کرواسی

پارک ملی پلیتویک (Plitvice) در کرواسی یکی از منطقه ها طبیعی بسیار زیبا و معروف است. این پارک ملی در قسمت شمالی کرواسی قرار گرفته است و در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. این پارک ویژگی های منحصربه فردی دارد که در هیچ جای جهان نخواهید دید.

آبشارهای خیره نماینده: آبشارهای محشر پارک ملی پلیتویک زیبایی خیره نماینده ای دارند. آب های آبشارها با طیف رنگی فریبنده، از بالاترین نقاط در امتداد کوه ها به طور متداول سرازیر می شوند و چشم انداز ای استثنایی را به وجود می آورند.

دریاچه های زیبا: در این پارک دریاچه های بسیار زیبا و شفافی وجود دارد که از طریق جریان آب های آبشارها و رودخانه ها شکل می گیرند. دیدن آب های آبی و صاف این دریاچه ها از نزدیک همراه با منظره ها طبیعی اطراف، یک تجربه بی نظیر برای بازدیدنمایندگان به ارمغان می آورد.

جنگل های زیست بوم غنی: پارک ملی پلیتویک دارای جنگل هایی با تنوع گوناگون از درختان، گیاهان و حیوانات است. این جنگل ها زیست بوم غنی و محیطی بکر را ایجاد نموده اند و مکانی ایده آل برای تجربه طبیعت و پیاده روی در آرامش است.

مسیرهای پیاده روی: این پارک دارای مسیرهای پیاده روی متعددی است که به بازدیدنمایندگان امکان می دهد از طبیعت زیبای پارک در کمال آرامش لذت ببرند.

پل های چوبی: در پارک ملی پلیتویک، پل های چوبی زیبا و متناسب با طبیعت اطراف ساخته شده است. این پل ها به بازدیدنمایندگان اجازه می دهند تا از نزدیک آبشارها و دریاچه ها را دیدن نمایند و تجربه ای به یادماندنی تر از گردش در این پارک داشته باشند.

حیات وحش متنوع: یکی از ایده آل ترین محیط های جنگلی اروپا برای تنوع حیات وحش قطعا این پارک است. انواع حیوانات و پرندگان در این منطقه زندگی می نمایند و مشاهده آن ها برای علاقه مندان به حیات وحش بسیار مجذوب کننده است.

فعالیت های تفریحی: در این پارک امکانات تفریحی و متنوعی وجود دارد که برای بازدیدنمایندگان مجذوب کننده است. قایق رانی در دریاچه ها، پیاده روی در مسیرهای طبیعی، کمپینگ و پیک نیک در منطقه ها تعیین و عکاسی از زیبایی های طبیعت از جمله امکاناتی است که در این پارک وجود دارد.

حفاظت و محیط زیست: کوشش فراوانی برای حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست پارک ملی پلیتویک به عنوان یک منطقه حفاظت شده، می گردد. این پارک متعهد به حفظ تنوع زیستی و اقتصاد پایدار در منطقه است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین اما ترسناک ترین دریاچه ایران را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1436

به "اینجا سرزمین آبشارهای بهشتی و دریاچه های رویایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا سرزمین آبشارهای بهشتی و دریاچه های رویایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید