اینترنت ایرانسل کلید ورود به فیلیمو

به گزارش زرین گراف، به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در پی تفاهم نامه همکاری که میان ایرانسل و هلدینگ صباایده در تیرماه امسال با هدف همکاری در ارائه خدمات محتوایی و ویدئویی بر بستر ایرانسل امضا شد، اولین مرحله از این توافق با ایجاد دسترسی رایگان کاربران ایرانسل در پلفترم فیلیمو به اجرا عایدی. طی این همکاری کاربران ایرانسل تنها با استفاده از دیتای سیم کارت و با ایجاد حساب کاربری در فیلیمو، بدون احتیاج به تهیه اشتراک، به محتوا های ویدیویی این پلتفرم دسترسی پیدا می نمایند و پهنای باند آن ها به صورت بین المللی محاسبه خواهد شد. اقدامی که با کسر هزینه اشتراک فیلیمو و افزایش تعرفه دیتای آن، در مجموع خدمت فیلیمو را حدود 40 درصد مقرون به صرفه تر بر روی بستر ایرانسل به کاربران عرضه می نماید.

اینترنت ایرانسل کلید ورود به فیلیمو

فیلیمو یک سرویس وی او دی زیرمجموعه هلدینگ صباایده است که مجموعه گسترده ای از فیلم ها، سریال ها و محتوا های ویدیویی را برای تماشای آنلاین بر روی وبسایت و اپلیکیشن خود قرار داده است. تا پیش از این تفاهم نامه، کاربران ایرانسلی فیلیمو با خرید اشتراک و پرداخت نیم بهای هزینه پهنای باند به محتوا ها دسترسی داشتند و اکنون اشتراک فیلیمو را مهمان ایرانسل هستند. بعلاوه آن دسته از کاربران ایرانسل که تمایل به پرداخت نیم بهای تعرفه اینترنت در هنگام استفاده از فیلیمو را دارند، می توانند به روال سابق عمل نموده و با تهیه اشتراک فیلیمو، هزینه پهنای باند مصرفی به ازای تماشای فیلم ها و سریال ها را در حالت نیم بها پرداخت نمایند. این نخستین بار است که توافقی کاربر محور میان اپراتور اینترنت همراه و پلتفرم ویدیویی جهت تسهیل دسترسی کاربران اینترنت اجرا می گردد.

تفاهم نامه همکاری ایرانسل و صباایده با گذر از نخستین مرحله در آینده نزدیک توسعه پیدا خواهد نمود و فازهای بعدی خود را در جهت هم افزایی توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتالی کشور به زودی اجرایی خواهد نمود.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1007

به "اینترنت ایرانسل کلید ورود به فیلیمو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت ایرانسل کلید ورود به فیلیمو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید