اطلاعاتی از تبلت های شیائومی پد 6 و 6 پرو منتشر شد

به گزارش زرین گراف، شیائومی میخواهد به زودی از تبلت های سری پد 6 که شامل دو مدل استاندارد و پرو می شوند رونمایی کند؛ به همین دلیل به تازگی اطلاعاتی هم در رابطه با آن ها منتشر شده که در ادامه به آنالیز آن ها می پردازیم.

اطلاعاتی از تبلت های شیائومی پد 6 و 6 پرو منتشر شد

شیائومی سال گذشته در حالی از تبلت های سری پد 5 رونمایی کرد که تا قبل از آن خبر خاصی در رابطه با فعالیت این شرکت در زمینه فراوری تبلت نشنیده بودیم. شیائومی بیشتر تمرکز خود را روی فراوری گوشی های هوشمند منعطف نموده و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی هم دارد. اما نخستین کوشش شرکت چینی در فراوری تبلت های نسبتاً بالارده هم واقعا خوب بود تا جایی که در آنالیز های اخیر دیدیم که اگر بخواهیم ارزش خرید را در نظر بگیریم، این محصولات می توانند حتی از آیپدهای اپل هم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند .

عملکرد عالی شیائومی در این زمینه سبب شد کاربران زیادی منتظر رونمایی از نسل دوم تبلت های سری پد 5 باشند که طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد با نام پد 6 و در دو مدل راهی بازار شوند. اطلاعات مربوط به این تبلت ها به تازگی در فهرست وب سایت صدور گواهی ECC دیده شده که به لطف آن توانستیم به بخش زیادی از مشخصات این دو محصول دسترسی داشته باشیم.

اینطور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد در این دو تبلت از پردازنده های ساخت مدیاتک و کوالکام بهره بگیرد؛ دو شرکتی که در حال حاضر عملکرد فوق العاده ای در زمینه فراوری تراشه دارند، خصوصا مدیاتک که روز به روز به مقدار محبوبیت آن در نزد کاربران اضافه می گردد. (تبلت های سال گذشته به ترتیب به پردازنده های اسنپدراگون 860 و 870 مجهز شده بودند). علاوه بر این ها، گفته می گردد مدل پرو به نمایشگری LTPO با رفرش ریت 144 هرتزی و شارژری احتمالأ 120 واتی مجهز خواهد شد که نشان می دهد شیائومی سال جاری هدف ویژه ای را دنبال می نماید.

البته شاید در بعضی از خبرگزاری ها، به دو مدل تبلت اشاره گردد، اما در فهرست اخیر نه دو تبلت بلکه چهار مدل مختلف را شاهد هستیم که گفته می گردد یکی از آن ها با برند ردمی راهی بازار خواهد شد. سه مدل دیگر هم شامل مدل استاندارد، پرو و پرو 5G از سری شیائومی پد خواهند بود که به نظر می رسد قابلیت های خوب یاد شده، برای مدل آخر در نظر گرفته گردد. این در حالی است که تصور می کردیم شرکت چینی می خواهد تبلت های مورد انتظار خود را در دو مدل راهی بازار کند.

طبق گفته یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station، ظاهرا تبلت های مورد انتظار شیائومی در مقایسه با نسل قبل پیشرفت خوبی خواهند، اما پیشرفت مدل پرو 5G، بسیار قابل توجه و محسوس خواهد بود، چرا که شیائومی می خواهد این محصول را برای رقابت با آیپد پروهای اپل راهی بازار کند. این یعنی به احتمال زیاد در این مدل از تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9000 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده استفاده خواهد شد.

حال هدف شیائومی هرچه که باشد، شرکت چینی نباید به کاربرانی که بودجه محدودی دارند، بی توجهی کند. اینطور که به نظر می رسد، شرکت چینی به این جای کار هم فکر نموده است و می خواهد دو مدل استاندارد و پرو را به پردازنده دایمنسیتی 8100 مجهز کند که شاید قیمت پایین تری داشته باشد، اما از لحاظ توان پردازشی شرایط بسیار خوبی دارد. بعلاوه وجود یک مدل از ردمی هم شاید بتواند برای کاربران با بودجه محدود، خبر خوبی باشد.

اطلاعات مان از تبلت های مورد انتظار شیائوم که گفته می گردد نیمه دوم سال جاری راهی بازار خواهند شد، به همین موارد یادشده خلاصه می گردد. حال باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه خبرهای بیشتری در رابطه با این محصولات منتشر می گردد.

منبع: NoteookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1274

به "اطلاعاتی از تبلت های شیائومی پد 6 و 6 پرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از تبلت های شیائومی پد 6 و 6 پرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید