ابلاغ محدودیت تحویل سوخت به صنایع در اصفهان

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به افزایش 76 میلیون مترمکعبی گاز در استان طی شبانه روز گذشته، گفت: با توجه به کاهش دمای هوا و افزایش مصرف بخش خانگی محدودیت تحویل سوخت به صنایع به صورت کم در سطح استان ابلاغ شده است.

ابلاغ محدودیت تحویل سوخت به صنایع در اصفهان

سید مصطفی علوی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مصرف بالای گاز استان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته مصرف گاز استان به 76 میلیون مترمکعب افزایش یافته که عمده مصرف مربوط به بخش خانگی است.

وی افزود: از این میزان حدود 41 میلیون مترمکعب مربوط به بخش خانگی و بقیه مربوط به بخش صنعت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان درباره شرق استان نیز، شرح داد: مصرف گاز شرق استان نیز به حدود 60 میلیون مترمکعب گاز فشرده CNG افزایش یافته که عدد بالایی است.

وی با اشاره به نگرانی از تامین گاز شرق استان، گفت: با توجه به اینکه گاز برای شرق استان باید فشرده و طی کیلومترها به این منطقه حمل شود، این موضوع موجب نگرانی برای شرکت گاز شده است، بنابراین از مردم به خصوص شرق استان خواستار صرفه جویی در مصرف گاز هستیم.

علوی ادامه داد: همچنین مردم شرق استان باید نسبت به تهیه سوخت دوم برای موارد احتمالی قطع انتقال گاز، اقدام کنند.

وی درباره نگرانی بابت تحویل گاز صنایع و نیروگاه ها، گفت: خوشبختانه تا این لحظه مسئله ای بابت تامین گاز صنایع وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، شرح داد: با توجه به کاهش دمای هوا و افزایش مصرف بخش خانگی محدودیت تحویل سوخت به صنایع به صورت کم در سطح استان ابلاغ شده و این زنگ خطری است که باید بخش خانگی در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی گفت: اگر همه مردم به خصوص شرق استان مصرف بهینه گاز داشته باشند می توانیم زمستان امسال را پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1113

به "ابلاغ محدودیت تحویل سوخت به صنایع در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ محدودیت تحویل سوخت به صنایع در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید