آنالیز بازی رضا یزدانی در سریال میدان سرخ

به گزارش زرین گراف، انتشار دومین قسمت سریال میدان سرخ توام با یک شگفتی بود: بازی متفاوت رضا یزدانی.

آنالیز بازی رضا یزدانی در سریال میدان سرخ

به گزارش هفت صبح، او که به نام خواننده شناخته می شود، پیش تر هم بازیگری را تجربه کرده، اما در میدان سرخ وجهی تازه از توانایی خود را به رخ کشیده است.

منظر اول| عملکرد کنونی: گروچف، نام شخصیتی است که رضا یزدانی در سریال میدان سرخ آن را بازی کرده. گروچف مردی است صاحب قدرت که ثروتی هنگفت از راه خلاف به دست آورده. این که چه گذشته ای داشته است هنوز در داستان به طور کامل باز نشده، اما یزدانی توانسته در همان گام نخست، سبعیت شخصیت را به خوبی ترسیم کند.

امتیاز بازی یزدانی جایی است که برای انتقال ویژگی های گروچف، در بند گریم نمانده. گریم حتما به او کمک کرده، اما آن چه باعث شده مخاطب این نقش را بپذیرد بازی خوب یزدانی است. او خشونت و بی رحمی گروچف را در رفتار و گفتار خود منتقل کرده. خودش درباره نقش می گوید: من عاشق سینمای نوآر هستم و دوست داشتم این نقش را بازی کنم. دقیقا منتظرش بودم و به آن فکر می کردم؛ چند سال است برای بازی کردن در چنین نقشی منتظرم. همیشه آدم به چیزی که فکر می کند، می رسد.

منظر دوم| سابقه: 7 فیلم و 2 سریال تا پیش از میدان سرخ بازی کرده. رضا یزدانی در نقش خواننده حضور پررنگی در آثار مسعود کیمیایی داشته است، اما به نام بازیگر، فیلم ها و سریال های بوی گندم، تیک آف، سوفی و دیوانه، کروکودیل و از یاد ها رفته را در کارنامه دارد. فیلم هایی که رضا یزدانی در نقش خودش بازی کرده است را نمی توان مبنای تحلیل توان بازیگری او دانست.

جدی ترین محک بازیگری او تا پیش از میدان سرخ، فیلم تیک آف است. او در فیلم احسان عبدی پور نقش جوانی بوشهری به نام شیرو را بازی کرد و خیلی زود مخاطب را به این باور رساند که قرار است یک بازی خوب روی پرده ببیند. رضا یزدانی در این فیلم نشان داد استعداد خوبی در زمینه بازیگری دارد و کارگردان استفاده ای درست از فیزیک او کرده بود. میدان سرخ حالا مسیری تازه در کارنامه این خواننده است و احتمالا یزدانی را در نقش های متنوع تر خواهیم دید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1009

به "آنالیز بازی رضا یزدانی در سریال میدان سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز بازی رضا یزدانی در سریال میدان سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید