6 طرح آبفا در استان اصفهان به بهره برداری می رسد

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/اصفهان مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: 6 طرح بزرگ شرکت آب و فاضلاب اصفهان با اعتباری بالغ بر 331 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر آماده افتتاح و بهره برداری است.

6 طرح آبفا در استان اصفهان به بهره برداری می رسد

هاشم امینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح ها شامل چهار طرح آبرسانی شهری و روستایی، یک آزمایشگاه آب و یک آزمایشگاه فاضلاب است که با صرف هزینه ای بالغ بر 331 میلیارد تومان به اجرا درآمده است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان، اضافه نمود: خط اضطراری آبرسانی به اصفهان بزرگ به طول12.3 کیلومتر و قطر 1400 میلیمتر، مرحله اول طرح آبرسانی به شهرهای باغ بهادران و باغشاد و روستاهای راستا به طول 18 کیلومتر و قطر 200 و 500 میلیمتر، طرح آبرسانی دهاقان به طول 47 کیلومتر و قطر 300 میلیمتر و طرح آبرسانی مورچه خورت به طول 44 کیلومتر و قطر 200 و 300 میلیمتر، مهم ترین این پروژه ها هستند که با هدف تامین آب شرب پایدار مشترکین ساکن در این منطقه ها اجرا شده است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل روابط عمومی آبفای استان اصفهان، امیری گفت: آزمایشگاه فیزیکو شیمیایی و میکروبیولوژی آب چاه های فلمن با هدف پایش نمونه های میکروبی، بیولوژی و فیزیکوشیمیایی منطقه ها غربی و شمالی استان اصفهان و آزمایشگاه تصفیه خانه فاضلاب جنوب از دیگر طرح هایی است که در دهه فجر آماده بهره برداری هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1234

به "6 طرح آبفا در استان اصفهان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 طرح آبفا در استان اصفهان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید