تور لحظه آخری تایلند: 4 روز رویایی در بانکوک

به گزارش زرین گراف، چگونه 4 روز را در بانکوک بگذرانیم

خیلی ها وقتی به بانکوک می فرایند فقط یکی دو روز در این شهر می مانند و بعد به جزایر می فرایند، به خاطر همین شاید نتوانند به درک درستی از این شهر برسند، شاید بگویید تایلند در مقایسه با شهرهایی مثل لندن و پاریس جاذبه های گردشگری زیادی ندارد اما باید این را در نظر بگیرید که جنس شهر بانکوک فرق می نماید، بانکوک شهری است که باید در طبیعت آن راه بروید و گردش کنید و غذاها و میوه های متنوع و خوشمزه آن را امتحان کنید، شایدعاشق تایلند نشوید ولی این شهر واقعا ارزش تماشا را دارد می خواهیم به شما پیشنهاداتی بدهیم تا با آن ها سفر بهتری به این شهر داشته باشید، با خبرنگاران همراه باشید.

تور لحظه آخری تایلند: 4 روز رویایی در بانکوک

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

روز اول

رفتن به قصر بزرگ، عبادت گاه وات پو، عبادت گاه وات آرون

گردش در شهر را با رفتن به قصر بزرگ و عبادت گاه نزدیک آن وات پو که مجسمه های خوابیده زیادی دارد آغاز می کنیم، خانواده سلطنتی در قصر زندگی نمی نمایند و از آن فقط برای کارهای دولتی رسمی استفاده می گردد در هنگام تماشا این قصر بدانید که نمی توانید به داخل هیچ کدام از ساختمان های قصر بروید اما فقط گشت و گذار در باغ ها و عبادت گاه های آن ارزش رفتن به این کاخ زیبا را دارد، تماشا طراحی و معماری زیبای این کاخ واقعا برایتان جالب است و دوست دارید ساعت ها به جزئیات بکار رفته در این ساختمان زیبا نگاه کنید، اگر صبح زود اول از همه به تماشا این کاخ بیایید چون خلوت تر است جمعیت و شلوغی شما را اذیت نمی کند، بعد از اینکه پیروز شدید از این کاخ زیبا دل بکنید خیابان را به سمت پایین بروید تا به عبادت گاه وات پو و مجسمه های معروف خوابیده آن برسید. مجموعه وات پو پر از بناهای زیبایی است که به زیبایی و با جزئیات زیادی تزئین شده اند یک ساعت زمان بگذارید و از تماشا این همه طراحی با مهارت ذوق زده شوید! حالا به سمت رودخانه بروید تا به عبادتگاه وات آرون برسید به بالای این عبادت گاه که بروید ناگهان منظره درخشان شهر را در پیش چشمان خود می بینید، خیلی از افراد این عبادتگاه را به خاطر همین منظره رویایی خیلی دوست دارند. قبل از رفتن به این عبادت گاه ها لباس هایی بپوشید که پاها و شانه هایتان را بپوشاند، اگر لباس مناسب همراه خود ندارید می توانید شلوار و لباس را از قصر کرایه بگیرید، در هنگام ورود به وات پو هم اگر لباس نامناسبی داشته باشید به شما رایگان لباس می دهند.

قایق سواری در رودخانه

سوار بر قایق شوید و دل به رودخانه چائو فرایا بسپارید، این گردش تجربه ای زیبا و آرامش بخش برای شماست، اگر سوار تاکسی های آبی شوید قیمت چندانی هم ندارد می توانید با پرداخت 20 بات، یک بار بالا و پایین رودخانه را قایق سواری کنید، فرق این قایق با قایق های گردشگری رسمی این است که در آن ها یک نفری هست که درباره جاهای مهمی که می روید به شما اطلاعات مختصری می دهد.

رفتن به خیابان خائو سان

خیابان خائو سان مرکز کوله گردهای دنیا است، در این خیابان یک عالمه مغازه، غذاهای خیابانی، رستوران های بین المللی، فروشنده و مردم محلی! است، خیلی از مردم آخر هفته ها برای گردش به این خیابان می آیند می توانید نه خرید کنید و نه به رستوران بروید، فقط روی یک نیمکت بنشینید و از تماشای این همه خارجی که در خیابان می بینید لذت ببرید.

این متن ادامه دارد

مننبع: nomadicmatt.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1141

به "تور لحظه آخری تایلند: 4 روز رویایی در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: 4 روز رویایی در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید