پل بروکلین ، پل معلق در آمریکا Brooklyn Bridge

به گزارش زرین گراف، پل بروکلین

در این مطلب از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با پل بروکلین در نیویورک آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

پل بروکلین ، پل معلق در آمریکا Brooklyn Bridge

پل بروکلین (Brooklyn Bridge) یکی از قدیمی ترین پل های معلق در ایالات متحده آمریکا است .ساخت پل بروکلین در سال1869 آغاز شد و در سال 1883 تکمیل شد و بر روی رودخانه شرق واقع شده است که بروکلین را به منتهن متصل می نماید . پل بروکلین 1825 متر طول دارد و بزرگترین پل معلق دنیا تا سال 1903 بوده است و بعلاوه این پل اولین پل معلق سیم فولادی (steel-wire) دنیا است .نیویورک یکی از زیباترین خط افق های دنیا را دارد که دورنمای پل بروکلین در چشم انداز شهر ، خط افق نیویورک را دوچندان زیباتر می نماید.

با اتمام ساخت پل بروکلین در سال 1883، پل بروکلین به یک اثر تاریخی و ملی و نماد شهر نیویورک تبدیل شد. اقرار گیری پل در پس آسمان خراش های بلند نیویورک، چشم انداز ای مجذوب کننده را به وجود آورده است. پل بروکلین از روی رودخانه شرق می گذرد و منهتن را به بروکلین متصل می نماید.

طراح اصلی پل بروکلین جان روبلینگ (John A. Roebling) بود که مدت کوتاهی پس از آغاز ساخت پل در گذشت. بعد از او پسرش واشنگتن روبلینگ (Washington Roebling)ادامه امور را در دست گرفت. پل بروکلین بزرگترین پل در زمان خود بود و یک شاهکار مهندسی قرن 19 محسوب می گردد.

Roebling می گوید این پل نه تنها در ظاهر باشکوه و مقاوم است بلکه در واقعیت هم همینطور است . دو برج هر کدام به ارتفاع 84 متر در وسط پل ساخته شده است که بسیاری از کابل ها به آن ها متصل شده اند.

یک شبکه کابل های مقاوم هر کدام به ضخامت 11 اینچ پل را در برابر سقوط محافظ می نماید . حتی Roebling ادعا کرد که این پل بدون این کابل ها هم فرو نمی ریزد و صرفا خم می گردد . اما بعد از افتتاح این پل هنوز خیلی از نیویورکی ها امن بودن این پل را باور نداشتند.

فیل ها در سراسر پل بروکلین رفتند

فیل ها PT Barnum در سال 1884 در پل پل بروکلین راه می رفتند. این پل در امسال افتتاح شد، زمانی که بیست و یک فیل، همراه شتر و دیگر حیوانات از پل عبور کرد. بارونوم می خواست ثابت کند پل ایمن است و بعلاوه می خواست که سیرک خود را ارتقا دهد.

پل بروکلین به عنوان یکی از بزرگترین پل های مهندسی در قرن 19 هنوز به جای مانده است و یکی از محبوب ترین پل های دنیا در شهر نیویورک است.

دسترسی به پل بروکلین

برای رسیدن به پل بروکلین به ویژه برای گردشگران برترین راه استفاده از خطوط مترو است. خطوطی که مستقیما به این پل می رسند خطوط4، 5 و 6 است و اگر در خطوط J یا Z بودید نگران نباشید. از آنها هم می گردد خط خود را تغییر دهید و در نهایت با تغییر خط متروی خود به راحتی به این پل زیبا برسید.

شما می توانید با دوچرخه خود وارد این پل شوید، کافی است مسیر پیاده و دوچرخه را دنبال کنید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 25 مهر 1403 بروزرسانی: 25 مهر 1403 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1528

به "پل بروکلین ، پل معلق در آمریکا Brooklyn Bridge" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل بروکلین ، پل معلق در آمریکا Brooklyn Bridge"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید