ورود مجلس به موضوع فروش زمین کارخانه ها

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران : کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر شرایط کارخانه ها نظارت دارند، مشکلاتی مانند سوءاستفاده بعضی افراد از واحدهای فراوری به منظور فروش زمین های مرغوب این کارخانه ها احصا و در حال آنالیز است.

ورود مجلس به موضوع فروش زمین کارخانه ها

به گزارش خبرنگاران؛ اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به واگذاری های نادرست کارخانه ها اعلان کرد: از آنجا که شیوه واگذاری کارخانه ها نادرست است، در بسیاری موارد شاهد آن هستیم که خریدار پس از خصوصی سازی زمین کارخانه را فروخته و موجب بیکاری کارگران می گردد.

به گفته رئیس کمیسیون صنایع و معادن، بعضی کارخانه ها در مناطقی قرار دارند که ارزش زمین آن بسیار است در نتیجه خریدار به جای افزایش راندمان فراوری، زمینه به تعطیلی کشاندن کارخانه و استفاده از زمین و ماشین آلات آن را فراهم می نماید.

وی اضافه کرد: از آنجا که اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر شرایط کارخانه ها نظارت دارند، مشکلاتی مانند سوءاستفاده بعضی افراد از این واحدهای فراوری به منظور فروش زمین های مرغوب این کارخانه ها احصا و در حال آنالیز است.

به گفته رئیس کمیسیون صنایع و معادن، در این نشست تعطیلی کارخانه ها با هدف فروش زمین و ماشین آلات آن مطرح شد؛ در حال حاضر قوه قضاییه به دقت از تعطیلی کارخانه ها جلوگیری می نماید.کمیسیون صنایع و معادن موضوع به تعطیلی کشاندن کارخانه ها به منظور استفاده از زمین آنها را به دقت آنالیز نموده و در جلسات آینده نیز این موضوع را با حضور دستگاه های اجرایی پیگیری می نماید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 812

به "ورود مجلس به موضوع فروش زمین کارخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مجلس به موضوع فروش زمین کارخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید