تور ترکیه ارزان: نمایشگاه وان ترکیه بار دیگر میزبان گردشگران ایرانی خواهد بود

به گزارش زرین گراف، 500 هزار جهانگرد ایرانی در سال گذشته در شهر وان ترکیه پذیرایی شده اند.

تور ترکیه ارزان: نمایشگاه وان ترکیه بار دیگر میزبان گردشگران ایرانی خواهد بود

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

سال گذشته، 500 هزار جهانگرد که اغلب از استان های همجوار وان بودند، به ترکیه سفر نموده و با زیبایی ها جذابیت های توریستی این شهر آشنا شدند. اسحاق چنار، معاون استاندار وان ترکیه در سفر به اردبیل و در نشست با فعالان مالی این استان در اتاق بازرگانی اردبیل گفت:

ما در مهر ماه سال جاری نمایشگاه بزرگ توریسم وان را برپا خواهیم کرد؛ که به عنوان سومین نمایشگاه پرمخاطب کشور ترکیه معروف است. ما انتظار داریم تا صنعتگران، توریستان و فعالان حوزه تجارت از استان اردبیل در این نمایشگاه حضوری فعال داشته باشند. نمایشگاه وان که با موضوع توریسم برگزار می گردد، پذیرای 60 تا 70 شرکت داخلی ترکیه نیز هست.

چنار در بازدید از استان اردبیل و منطقه ها مختلف این استان گفت:

ما هر چه در این استان مشاهده کردیم، قابلیت بی نظیری در بخش توریستی است. با وجود آب درمانی ها و هتل ها و پیست اسکی در سرعین، ما خرسند هستیم که 7 تا 8 میلیون نفر توریست و جهانگرد به این شهر وارد می شوند.

به گفته منظر آغ تور رئیس سازمان میراث فرهنگی ترکیه، نمایشگاه های گذشته در امید و ازمیر برگزار شده اند. او در بازدید از منطقه ها تاریخی و جاذبه های دیدنی و طبیعی اردبیل گفته است:

دو استان اردبیل و وان مشترکات فرهنگی بسیاری دارند و قطعا ما باید با تقویت تعاملات و ارتباطات کوشش کنیم تا فرصت های اشتغال و بعلاوه توسعه روابط تجاری و مالی را به خوبی فراهم کنیم.

توفیق تپه، معاون فرهنگی شهردار وان نیز که در این سفر دو روزه گروه تجاری و مالی وان ترکیه به استان اردبیل حضور داشته است نیز به همکاری های مشترک بین شهرداری های استان های وان و اردبیل، برای تقویت تعاملات شهری و ارتقای زیبائی های این دو شهر، اشاره نموده است.

سلیمان گوللر، رئیس نمایشگاه های استان وان نیز اضافه کرد:

ما اتاق مشترک قونیه و تبریز را در وان ترکیه داریم و امیدواریم اتاق مشترک اردبیل نیز در وان ترکیه راه اندازی گردد. ما بعلاوه در کنار برپایی نمایشگاه های متعدد، کوشش می کنیم تا موانع پیش روی گمرکی را نیز به نوعی از پیش روی تجار و بازرگانان برداریم تا در نمایشگاه وان، 80 شرکت خارجی به ویژه از استان اردبیل و استان های همجوار ایران حضور پیدا نمایند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1179

به "تور ترکیه ارزان: نمایشگاه وان ترکیه بار دیگر میزبان گردشگران ایرانی خواهد بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ترکیه ارزان: نمایشگاه وان ترکیه بار دیگر میزبان گردشگران ایرانی خواهد بود" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: نمایشگاه وان ترکیه بار دیگر میزبان گردشگران ایرانی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید