مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)

به گزارش زرین گراف، برای رسیدن به این برج می توانید خط 2 مترو شانگهای را سوار شده و در ایستگاه Lujiazui پیاده شوید. با استفاده از اتوبوس های گردشگری شهر و تعدادی زیادی از خطوط اتوبوس رانی عمومی نیز می توانید به این نقطه برسید.

مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)

رستوران گردان برج مروارید شرقی در گوی بزرگ دوم برج قرار گرفته و با ارتفاع 263 متریش مرتفع ترین رستوران گردان در آسیا است. این رستوران ظرفیت میزبانی از 350 نفر را در یک زمان داشته و هر 2 ساعت یکبار به دور خود می گردد. این رستوران ناهار و شام بوفه داشته و منوی آن گستره وسیعی از غذاهای غربی و چینی را شامل می شود. شما می توانید علاوه بر لذت بردن از منظره کامل شهر یک غذای عالی نیز نوش جان کنید. قیمت بوفه ناهار (11 صبح تا 2 بعد از ظهر) و بوفه شام (5 بعد از ظهر تا 9 شب) در این رستوران به ترتیب 298 یوان و 328 یوان برای هر نفر است. برای مهمانان رستوران بازدید از برج، هر 3 گوی و موزه تاریخ شانگهای رایگان است. در تور چین منظره های شب های شانگهای از این رستوران را از دست ندهید.

موزه تاریخ شانگهای در طبقه همکف برج قرار دارد. این موزه شامل هزاران اثر تاریخی، بیش از 100 مجسمه مومی و نمونه های کوچک شده سازه های معماری است. در این موزه می توانید در مورد فرهنگ شانگهای اطلاعات کسب کنید، این که سابق بر این چه بوده و چگونه در طول زمان تغییر کرده است. این موزه نمایشگاهی عالی هم برای بچه ها و هم بزرگسالان بوده و بازگوکننده تاریخ شهر است.

منبع مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)

انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1060

به "مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید