فوق ستاره استقلال در یک قدمی سپاهان

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران: مسعود ریگی و استقلال به بن بست خورده اند. یکی از برترین هافبک های فصل اخیر استقلال که نقش بسزایی در خط میانی این تیم داشت با نوشتن پستی در اینستاگرام ازهواداران استقلال خداحافظی نموده است.

فوق ستاره استقلال در یک قدمی سپاهان

به گزارش خبرنگاران، در واقع اندکی بعد از آنکه احمد مددی، مدیرعامل استقلال در برنامه ای تلویزیونی از این گفت که تیمش توان پرداخت خواسته های اقتصادی مسعود ریگی را ندارد، این هافبک توانمند خداحافظی اش از استقلال را با نوشتن پستی بیان کرد.

ریگی نوشت: با سلام خدمت همه طرفداران دلسوز و بامعرفت تیم عظیم استقلال که تو این دو فصل حضورم همواره منو مورد لطف و حمایت خودشون قرار دادن بعلاوه تشکر می کنم از تمام اعضای محترم تیم. طی این دو سال سعی کردم تمام تلاشمو واسه موفقیت تیم انجام بدم؛ البته هیچ انسانی کامل نیست و من هم کم و کاستی هایی داشتم. همواره واسه این تیم پر افتخار آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم اگه بدی از بنده دیدید حلال کنید، خدانگهدار.

داستان خداحافشظی مسعود ریگی از استقلال در شرایطی رخ می دهد که او از مدت ها قبل در لیست خرید سپاهان قرار داشت. البته چندی پیش شایعه شد یحیی گل محمدی هم در پی خریدن ریگی است، ولی پرسپولیس با رضا اسدی به توافق رسید تا جایی برای ریگی در این تیم نباشد. حالا به نظر می رسد این بازیکن فقط یک امضا تا پیوستن به سپاهان کم دارد. ریگی بعد از احمد زاده و شهریار مغانلو سومین خرید پرسروصدای سپاهانی ها خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 963

به "فوق ستاره استقلال در یک قدمی سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق ستاره استقلال در یک قدمی سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید