دروازه بان پرسپولیس در ملاقات برابر پیکان معین شد

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران: هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از روز سه شنبه 13 اردیبهشت برگزار می گردد، ولی حساس ترین بازی های هفته قرار است یک روز بعد، چهارشنبه، برگزار گردد. در این روز ابتدا سپاهان با استقلال بازی می نماید و سپس پرسپولیس و پیکان به مصاف یکدیگر می فرایند.

دروازه بان پرسپولیس در ملاقات برابر پیکان معین شد

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در شرایطی برابر پیکان صف آرایی می نماید که احتیاج مبرم به کسب برد در این ملاقات دارد. این تیم که با اختلاف 6 امتیاز در تعقیب استقلال صدرنشین است اگر به نتیجه ای غیر از پیروزی برسد، شانس قهرمانی اش در این دوره از بازیها، اندک و اندک می گردد. به همین علت است که کار یحیی گل محمدی برای انتخاب ترکیب اصلی سخت است؛ به ویژه برای پست دروازه بانی که این تیم لطمه های زیادی از آن خورده است.

در هفته های گذشته حامد لک، دروازه بان اصلی پرسپولیس به علت انضباطی از تیم بیرون مانده و با تمرینات انفرادی خودش را آماده نگه داشته است. او از سوی یحیی بخشیده شد و به تمرین پرسپولیس برگشت، ولی در ملاقات محبت آمیز اخیر این تیم نمایش قابل قبولی نداشته است. با وجود این، به نظر می رسد یحیی تصمیمش را گرفته و قرار است از حامد لک در تقابل با پیکان استفاده کند. اتفاقی که بعد از جنجال های به وجود آمده، می تواند نکته درخوری باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1259

به "دروازه بان پرسپولیس در ملاقات برابر پیکان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان پرسپولیس در ملاقات برابر پیکان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید