عیسی آل کثیر محروم ماند

به گزارش زرین گراف، دیوان داوری ورزش با درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

عیسی آل کثیر محروم ماند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که باشگاه پرسپولیس طی درخواستی از دادگاه عالی ورزش خواستار صدور دستور موقت برای حضور عیسی آل کثیر در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا شده بود اما این دادگاه با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد تا مهاجم قرمزها همچنان از حضور در هرگونه فعالیت فوتبالی محروم باشد.

بعد از اینکه عیسی آل کثیر به دلیل شادی گل مقابل پاختاکور که از آن به عنوان توهین نژادپرستی یاد شده، با محرومیت روبرو شد، تلاش این بازیکن و باشگاه پرسپولیس برای شکست این رای ادامه داشت.

باشگاه پرسپولیس که در همان مقطع برگزاری مسابقات نسبت به این رای اعتراض خود را اعلام کرده بود، در ادامه در جلسه ای با حضور وکلای باشگاه و کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا بار دیگر به دنبال دفاع از آل کثیر و بخشش وی بودند که به نتیجه نرسیدند.

باشگاه پرسپولیس پس از عدم کسب نتیجه مثبت در کمیته استیناف ای اف سی، لایحه دفاعی خود را به دادگاه عالی ورزش ارسال کرد و در انتظار دستیابی به توفیق در آن بود، اما دقایقی پیش مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت دادگاه عالی ورزش با درخواست این باشگاه برای حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرده است.

درخواست باشگاه از دیوان داوری ورزش (CAS) این بود که طی یک فرآیند رسیدگی سریع و فوری، در وهله اول تا زمان تعیین تکلیف نهایی، دستور موقت رفع محرومیت مهاجم پرسپولیس را صادر کنند تا این بازیکن حق شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به دست بیاورد.

خواست دوم باشگاه پرسپولیس از دیوان داوری ورزش این بوده که تصمیم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سوءبرداشت از رفتار عیسی آل کثیر به عنوان رفتاری نژادپرستانه یا مصداقی از نژادپرستی را بررسی کرده و این طرز تلقی رد شود تا آل کثیر در این پرونده، از محرومیت انضباطی تبرئه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 575

به "عیسی آل کثیر محروم ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی آل کثیر محروم ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید