تور هلند: عکس هایی که جادوی جنگل های هلند را فاش می نمایند!

به گزارش زرین گراف، جنگل های زیبای هلند

می خواهم با قرار دادن مجموعه ای از عکس ها در این پست، زیبایی های کشور هلند را به شما نشان دهم. هلند به کانال های زیبای آمستردام، گل های لاله و البته آسیاب های بادی معروف است. به غیر از این جاذبه های معروف و زیبا، این کشور تعدادی جنگل های زیبا دارد که می توانید برای ساعت ها خود را در آن ها گم کنید. جنگل به خصوص برای عکاسان چیزی به جز چشم اندازها و منظره ها همیشگی ست، در محیط جنگل به علت شکل های مختلف درختان حتی در فضایی کوچک هم منظره ها مختلف و متنوعی برای عکس انداختن وجود دارد. حتی این منظره ها با نورهای مختلف ظاهری متفاوت پیدا می نمایند، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

تور هلند: عکس هایی که جادوی جنگل های هلند را فاش می نمایند!

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

در چند روز گذشته هوا در کشور من به شدت مه آلود بود و همه افراد از هوای گرفته و افسرده شکایت می کردند. همواره به آن ها می گفتند به جنگل بروید و گردش کنید تا محو طبیعت زیبای آن شوید چون در موای مه آلود، جنگل، جادویی می گردد. وقتی مه، درختان را از هم جدا می نماید انگار در حال قدم زدن در داستان های خیالی هستید و در هر شرایطی می توانید با قدم زدن در جنگل احساس آرامش پیدا کنید. مطمئنا جنگل در هر فصل، ظاهری متفاوت پیدا می نماید و همواره زیبایی های خاص خودش را دارد؛ در تابستان، زیبا و سرسبز می گردد. فصل مورد علاقه من پاییز است وقتی برگ درختان رنگارنگ می شوند. اما فصل زمستان را هم دوست دارم زمانی که درختان هیچ برگی ندارند و از درخت چیزی به جز شاخه های آن نمانده است. من یک عکاس هستم و همواره در هر فصلی و در هر زمانی می توانم در جنگل، زیبایی را پیدا کنم. گاهی وقتی در حال گشت و گذار در جنگل هستم دلم می خواهد عکاسی را فراموش کنم و فقط از سکوتی که جنگل دارد لذت ببرم. به همه کسانی که در اطراف خود جنگل دارند، چه کوچک و چه بزرگ، پیشنهاد می کنم که حتما یکی دو ساعت را در جنگل پیاده روی نمایند این کار خیلی آرامش بخش است و می تواند استرس را کم کند. با من همراه باشید تا عکس های زیبای هلند را به شما نشان دهم:

وقتی برای عکاسی از جاده ای پر پیچ و خم در بین درختان از لنز بلند استفاده می کنید می تواند تاثیری حیرت آور به وجود آورد. این عکسی خاص است و مخصوصا نور پس زمینه آن سوالات زیادی ایجاد می نماید، آن نور از ترکیب دو کارت ایجاد شده، نور خورشید و یا نور آتش نیست.

آخر پاییز، وقتی آخرین برگ ها هنوز بر روی درختان به جای مانده اند برترین زمان برای رفتن به جنگل است چون می توانید در برگ های آخر درختان جزئیات زیادی را بیبنید.

صبح زود در ابتدای پاییز، وقتی نور خورشید از لابلای درختان پدیدار می گردد. در این زمان از سال قارچ های زیادی در جنگل می روید، اگربه دنبال این قارچ ها باشید در جای جای جنگل می توانید تعداد زیادی از آن ها را پیدا کنید.

جاده ها و راه های بی خاتمه ظاهری حیرت آور دارند اگر می خواهید به این صورت عکس بیندازید از لنز بلند بهره ببرید چون این باعث می گردد هر چیزی که در خاتمهی عکس وجود دارد به صورت محو دیده گردد.

وقتی جنگل در طول روز مه آلود است، مخصوصا در پاییز چندین عکس زیبا بیندازید.

با آمدن فصل پاییز درختان رنگارنگ می شوند و فصل مورد علاقه من برای عکاسی در جنگل فرا می رسد.

وقتی بیرون، هوا گرفته و مه آلود است سعی کنید برای گشت و گذار به جنگل بروید این مه، درختان را از هم جدا می نماید و فضایی زیبا را به وجود می آورد.

وقتی که خاتمهی پاییز نزدیک می گردد خیابانی که در نزدیکی خانه من قرار گرفته است هر چند روز یک بار کاملا تغییر می نماید. در درختان جلویی هنوز مقداری برگ وجود دارد اما درختان عقبی تقریبا خالی از برگ هستند.

حتی در روزهای بارانی و ابری، جنگل همچنان فضایی جالب دارد.

در تابستان که همه چیز سرسبز است گاهی با پیدا کردن درختانی با ظاهر متفاوت شگفت زده می شوم.

منبع: boredpanda.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1216

به "تور هلند: عکس هایی که جادوی جنگل های هلند را فاش می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: عکس هایی که جادوی جنگل های هلند را فاش می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید