شکایت باشگاه پرسپولیس از شایعه پراکنان در ماجرای شستا

به گزارش زرین گراف، باشگاه پرسپولیس میخواهد از شایعه پراکنان علیه باشگاه در ماجرای شستا طی هفته آینده شکایت کند.

شکایت باشگاه پرسپولیس از شایعه پراکنان در ماجرای شستا

به گزارش ، کاوه علی اسماعیلی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما جلسه ای با سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبل از نشست خبری آنلاین امروز داشتیم و سمیعی این پیغام را به طرفداران داد که از این به بعد سخت گیری شدید درباره افزایش شایعات در فضای مجازی خواهیم داشت.

او ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد، شب گذشته بعد از انتشار ماجرای شستا کوشش زیادی کردند تا موج سازی دروغ علیه باشگاه پرسپولیس به راه بیندازند. به طور حتم از این افراد در هفته آینده شکایت خواهد شد و به صورت حقوقی این موضوع را دنبال می کنیم که این افراد متوجه شوند پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست و نمی گردد با نام و اعتبار این باشگاه به این سادگی بازی کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: من از کانال هایی که در فضای مجازی با باشگاه پرسپولیس همکاری می نمایند، خواهش می کنم خیلی راحت وارد این فضا ها نشوند. برخی ها برای افزایش تعداد فالوئر و ایجاد تنش در باشگاه پرسپولیس قبل از 2 ملاقات حساس با سپاهان و استقلال فعالیت هایی را آغاز نموده اند و این یک زنگ خطر است. شک نکنید دایره حقوقی باشگاه به دستور مستقیم مدیرعامل و تاکید اعضای هیئت مدیره این موضوع را پیگیری می نماید. البته از طرفداران پرسپولیس خواهش می کنیم که بیشتر از این وارد این بازی ها نشوند و پیغام های دروغ و در حد شایعات در خصوص باشگاه را بازنشر ندهند تا فضا علیه پرسپولیس ملتهب نگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 959

به "شکایت باشگاه پرسپولیس از شایعه پراکنان در ماجرای شستا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه پرسپولیس از شایعه پراکنان در ماجرای شستا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید