شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی

به گزارش زرین گراف، پیمان بابایی یکی از بازیکنانی بود که در نیم فصل مورد توجه یحیی گل محمدی نهاده شد، اما مثل بقیه بازیکنان مورد نظر یحیی با باشگاهش قرارداد داشت و طبیعتا کوشش باشگاه پرسپولیس برای جذب او به جایی نرسید. برهمین اساس بابایی در خاتمه فصل همچنان منتظر درخواست یحیی خواهد ماند چرا که قرارداد او با تراکتور در خاتمه فصل جاری به اتمام خواهد رسید و به عنوان بازیکن آزاد می تواند برای آینده اش تصمیم بگیرد. اخبار منتشر شده در بعضی رسانه ها نشان از آن دارد این بازیکن با پیشنهاد باشگاه تراکتور برای تمدید قرارداد روبرو شده، اما به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی

از این رو باید دید درنهایت او در سرانجام فصل پرسپولیسی خواهد شد یا نه. به هرحال شرایط در پرسپولیس به گونه ای است که هنوز تعیین نیست یحیی گل محمدی برای فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد ماند یا نه.

یحیی گل محمدی در طول فصل در چند نوبت استعفا نموده و به همین علت ادامه همکاری او برای فصل پیش رو در هاله ای از ابهام قرار داشته و این احتمال هم وجود دارد این مربی به رغم این که هنوز با باشگاه قرارداد دارد، پس از سرانجام لیگ جاری تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان بگیرد که در این صورت باید دید جانشین او چه تصمیمی برای ورود و خروج بازیکنان خواهد گرفت، اما در صورتی که یحیی با پرسپولیس ادامه همکاری دهد، بابایی یکی از نفراتی است که برای فصل بعد احتمالا لباس سرخ ها را به تن خواهد نمود.

لازم به ذکر است بابایی در نیم فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشت که تراکتور به این بازیکن اجازه جدایی نداد.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1253

به "شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید