تور اروپا: سرمربی الهلال گزینه راهنمایی نیوکاسل، ژاردیم پیش از قهرمانی آسیا به اروپا بازمی شود؟

به گزارش زرین گراف، سرمربی پرتغالی باشگاه الهلال عربستان به عنوان گزینه راهنمایی باشگاه نیوکاسل در لیگ برتر انگلستان مطرح شده و مذاکرات در این خصوص به زودی شروع می گردد.

تور اروپا: سرمربی الهلال گزینه راهنمایی نیوکاسل، ژاردیم پیش از قهرمانی آسیا به اروپا بازمی شود؟

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، پس از انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل انگلیس به صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی گفته می شد، بعضی از بازیکنان الهلال در پی حضور در لیگ برتر جزیره خواهند بود اما به نوشته رسانه های انگلیسی سرمربی پرتغالی الهلال گزینه نخستین انتقال به لیگ جزیره به شمار می رود.

به نوشته روزنامه 90min انگلستان باشگاه نیوکاسل پیشنهاد حضور لئوناردو ژاردیم مربی پرتغالی الهلال را به این باشگاه ارائه داده و در انتظار دریافت پاسخ طرف عربستانی است.

ژاردیم که حالا آبی پوشان را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده گزینه جانشینی استیو بروس به شمار می رود که به علت کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

به نوشته روزنامه انگلیسی، پائولو فونسکا، لوسیانو فاور و ایدی هاو دیگر گزینه های راهنمایی نیوکاسل به شمار می فرایند در حالی که این تیم از 9 بازی گذشته تنها 4 امتیاز کسب نموده و در صندلی نوزدهم جدول رده بندی شرایط بحرانی را تجربه می نماید.

باید دید ژاردیم و مسئولین باشگاه الهلال خصوصا پیش از ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر به پذیرفتن و یا حتی آنالیز این پیشنهاد خواند بود؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1067

به "تور اروپا: سرمربی الهلال گزینه راهنمایی نیوکاسل، ژاردیم پیش از قهرمانی آسیا به اروپا بازمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: سرمربی الهلال گزینه راهنمایی نیوکاسل، ژاردیم پیش از قهرمانی آسیا به اروپا بازمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید