فرایند امتیازگیری عجیب پرسپولیس در لیگ برتر

به گزارش زرین گراف، شاگردان یحیی گل محمدی نساجی را هم از پیش رو برداشتند تا در آغاز نیم فصل دوم، تمام امتیازات ممکن را کسب نموده باشند. نکته جالب اینکه هر دو تیم نساجی و فولاد که جزو تیم های سرسخت لیگ برتر محسوب می شوند، رفت و برگشت برابر پرسپولیس مغلوب شدند تا به این ترتیب در آغاز نیم فصل، یحیی دو دبل را به هواداران تیمش هدیه کند.

فرایند امتیازگیری عجیب پرسپولیس در لیگ برتر

نکته جالب، اما فرایند امتیازگیری تیم پرسپولیس است. سرخپوشان که در آغاز فصل، شرایط چندان خوبی نداشتند و هواداران این تیم با نگرانی، لیگ برتر را دنبال می کردند، با پیروزی های متوالی به استاندارد قهرمانی رسیدند و حالا با کسب 38 امتیاز از 17 بازی شرایط بسیار خوبی دارند.

این در حالی است که پرسپولیس فصل گذشته با راهنمایی یحیی گل محمدی، تا سرانجام هفته هفدهم 34 امتیاز داشت و حالا باوجود جدایی بازیکنان، مصدومیت و مسائل حاشیه ای از جمله حذف از آسیا، عملکرد بهتری داشته و 4 امتیاز جلوتر بوده است. پرسپولیس این فصل حتی دو برد هم بیشتر داشته و با ادامه این فرایند احتمالا برای ششمین فصل متوالی با میانه دو امتیاز به ازای هر بازی، فصل را به اتمام خواهد رساند.

پرسپولیس در چهار هفته آینده ملاقات های سخت برابر آلومینیوم، گل گهر، مس رفسنجان و صنعت نفت خواهد داشت و در صورت کسب 12 امتیاز به شکلی باورنکردنی و خیلی زود به 50 امتیاز خواهد رسید و البته ممکن است حتی با کسب امتیازات کامل از این چهار تیم، همچنان صدرنشین نباشد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1193

به "فرایند امتیازگیری عجیب پرسپولیس در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند امتیازگیری عجیب پرسپولیس در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید