دوومیدانی لرستان از پیروز ترین هیئت های استانی است

به گزارش زرین گراف، خبرنگاران/لرستان رئیس هیئت دوومیدانی لرستان مدعی شد: بر اساس ارزیابی فدراسیون و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، لرستان از پیروز ترین هیئت های استانی این رشته است.

دوومیدانی لرستان از پیروز ترین هیئت های استانی است

سیاوش سپهوند در نشست خبری که 29 شهریورماه در دفتر هیئت دوومیدانی لرستان برگزار گردید، اظهار کرد: با وجود کرونا، ما کوشش نموده ایم تمام برنامه های خودمان را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: میزبانی مسابقات کشوری، اردوها و اعزام به رقابت های قهرمانی کشور را در این مدت انجام داده ایم.

سپهوند اضافه نمود: در این مدت هیچ مسابقه قهرمانی کشور نبوده که اعزام نداشته باشیم. مرتضی بیرانوند دونده لرستانی برای حضور در اردو به کنیا اعزام شد، تیم آقایان در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی مشهد برگزار گردید، هم چهارم شد.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان با بیان اینکه مسابقات استانی در رده های سنی مختلف را برگزار نموده ایم، اضافه نمود: سال جاری برای اولین بار در رقابت های جوانان قهرمانی کشور در بخش پسران قهرمان شدیم.

وی با اشاره به طرح استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی که لرستان به اسم پایلوت انتخاب شده است، توضیح داد: در این طرح 560 نفر از 8 تا 15 ساله در لرستان کشف شده که در نوع خود، آمار کم نظیری است.

سپهوند بیان نمود: امیرحسین پاپی و امیررضا مشخص پور دو دونده لرستانی در نخستین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیای میانه در رده سنی نوجوانان و جوانان که ماه آینده در کشور ازبکستان برگزار می گردد، اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان گفت: چهار تیم آقایان و بانوان لرستان در لیگ برتر جوانان و بزرگسالان حضور دارند که در مراحل برگزار گردیده، اسم نخست را کسب نموده اند.

وی مدعی شد: بر اساس ارزیابی فدراسیون و با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده، لرستان از پیروز ترین هیئت های استانی این رشته است.

سپهوند به برنامه های استعدادیابی اشاره و تأکید کرد: هر هیئتی که از استعدادیابی عقب بماند ضرر نموده و بدون شک پیروز نخواهد بود؛ مهمترین برنامه ما استعدادیابی بوده و افراد مستعد زیادی شناسایی شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 993

به "دوومیدانی لرستان از پیروز ترین هیئت های استانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوومیدانی لرستان از پیروز ترین هیئت های استانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید