ختافه 1 ، رئال مادرید 0؛ شکست در اولین بازی 2022

به گزارش زرین گراف، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید در اولین بازی خود در سال نو میلادی باخت.

ختافه 1 ، رئال مادرید 0؛ شکست در اولین بازی 2022

به گزارش خبرنگاران، از هفته بیستم مسابقات لالیگا، رئال مادرید در خانه ختافه به میدان رفت که این ملاقات در نهایت با رجحان تک گله ختافه به سرانجام رسید تا رئالی ها که امیدوار بودند آغازی قدرتمند در سال نو داشته باشند، با اشتباه مهلک مدافع خود سه امتیاز اول سال نو را از دست بدهند.

ختافه 1-0 رئال مادرید؛ انس اونال(8): مهاجم ختافه از اشتباه میلیتائو بیشترین استفاده را کرد و با ضربه ای زیبا دروازه را باز کند و تیمش را در همان ابتدای بازی پیش بیاندازد.

بعد از وقفه تعطیلات سال نو میلادی، رئال مادرید صدرنشین رقابت های لالیگا امروز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات مهمان ختافه بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان سرانجام یافت. بر خلاف انتظار این ختافه بود که آغاز بهتری داشت و پیروز شد در دقیقه 9 روی اشتباه عجیب و نابخگرددنی ادر میلیتائو انس اونال را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 گردد.

در دقیقه 17 لوکا مودریچ می توانست گل تساوی رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه این ستاره کروات با بدشانسی به تیر دروازه ختافه برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت نیز روی دروازه ختافه ایجاد کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند تا بازی در سرانجام 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان تمام گردد.

در دقیقه 68 رئال مادرید می توانست به وسیله کریم بنزما کار را به تساوی بکشاند اما ضربه این بازیکن در دهانه در حوزه به وسیله مدافع ختافه به کرنر فرستاد. در دقیقه 73 یک موقعیت نصفه و نیمه دیگر برای رئال مادرید خلق شد جایی که داوید آلابا روی یک ضربه ایستگاهی می توانست گلزنی کند اما شوت این بازیکن با اختلاف نسبتاً کمی از کنار دروازه ختافه به بیرون رفت.

در دقیقه 76 یک فرصت فوق العاده گلزنی برای رئال مادرید از دست رفت. جایی که ضربه عالی کاسمیرو با واکنش استثنایی دروازه بان ختافه همراه شد. در دقیقه 90 ایسکو که تازه به زمین مسابقه آمده بود می توانست گل تساوی بخش رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن باز هم به وسیله دروازه بان ختافه مهار شد تا رئال مادرید یک شکست تلخ دیگر را تجربه نموده باشد.

رئال مادرید در زمینه حمله و دفاع، آمار چشم گیری ندارد اما با این حال فاصله قابل توجهی با تیم دوم جدول ایجاد نموده است؛ لوس بلانکوس برای اطمینان از قهرمانی در لالیگا، در نیم فصل دوم عملکرد بهتری به ثبت برساند. بارسلونا و اتلتیکو مادرید امیدوارند با بهتر کردن عملکرد خود در نیم فصل دوم، به جمع چهار تیم برتر لالیگا برسند.

تا نیم فصل اول لالیگا، رئال مادرید قطعا هم در حمله و هم دفاع، فراتر از حد انتظار ظاهر شده است و این دلیلی است که تیم کارلو آنچلوتی توانسته فاصله ای قابل توجه با سایر رقبا ایجاد کند. تیم کارلو آنچلوتی با سویای رده دومی، هشت امتیاز فاصله دارد و اختلاف آن ها با اتلتیکو مادریدِ قهرمان (17 امتیاز) و بارسلونا (18 امتیاز) حیرت آور است. با نگاه کردن به برآیند آمارهای هجومی و دفاعی تیم ها می توانیم متوجه شویم چرا بارسلونا آغاز افتضاحی در فصل داشت و چرا اتلتیکو مادرید در راه دفاع از قهرمانی خود در لالیگا مدام با لغزش روبرو شده است.

می توان به راحتی متوجه شد چرا سویا که نمایش های چشم گیری نداشته، توانسته به راحتی به رده دوم برسد و رئال سوسیداد، رئال بتیس و حتی رایو وایکانو چطور توانسته اند خودشان را به عنوان مدعیان بالقوه حضور میان چهار تیم برتر جدول، مطرح نمایند. رسیدن لالیگا به نیم فصل فرصت خوبی است که پارامترهایی مثل سرعت مستقیم، توالی های پاس و PPDA یا همان تعداد واکنش دفاعی به ازای هر پاس حریف را براساس سبک تیم ها و مربیان مختلف حاضر در لالیگای اسپانیا، مورد مقایسه قرار دهیم. در نیم فصل دوم خیلی چیزها می تواند تغییر کند و بارسلونا به همراه اتلتیکو مادرید می توانند امیدوار باشند از این به بعد، شرایط را به نفع خودشان تغییر دهند؛ البته شاید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1140

به "ختافه 1 ، رئال مادرید 0؛ شکست در اولین بازی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ختافه 1 ، رئال مادرید 0؛ شکست در اولین بازی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید