خبرنگاران ستاره لیگ برتر از بندر ماهشهر می آید، سی ساله صد درصدی

به گزارش زرین گراف، تهران- خبرنگاران- طالب ریکانی زننده هر چهار گل این فصل صنعت نفت در لیگ بوده و به تنهایی هفت امتیاز برای تیمش به ارمغان آورده است.

خبرنگاران ستاره لیگ برتر از بندر ماهشهر می آید، سی ساله صد درصدی

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال صنعت نفت در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر پیروز شد با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود ذوب آهن بگذرد و با هفت امتیاز در رده پنج قرار بگیرد.

ستاره بی بدیل صنعت نفت در این فصل طالب ریکانی بوده است. کاپیتان سی ساله آبادانی ها با وجود پیشنهاداتی که داشت مانند بیشتر ستاره های تیم نفت را ترک نکرد و ماند تا تیمش را نجات دهد. او در همین چهار هفته هم درخشش فوق العاده ای داشته و به نوعی بهترین بازیکن لیگ بوده است.

صنعت نفت در این فصل چهار گل زده که هر چهار گل در نیمه دوم و همگی توسط ریکانی زده شده است. ستاره صنعت نفت سه گل از چهار گل خود را از روی نقطه پنالتی زده اما 2 پنالتی را خودش گرفته است. او تنها نتوانست به پرسپولیس گل بزند و در الباقی بازی ها مقابل پیکان، شهرخودرو و ذوب آهن پیروز به گلزنی شده و حالا در کنار گادوین منشا آقای گل لیگ بیستم است.

این ستاره بندرماهشهری سابقه 2 بار حضور در صنعت نفت به مدت 2 سال را داشته و حالا هم 2 سالی است که دوباره به این تیم برگشته تا به نوعی در آستانه هفتمین سال حضور در صنعت نفت باشد. او پیش از این برای تیم های استقلال خوزستان، سپاهان، استقلال اهواز و فولاد خوزستان بازی نموده است.

باید دید ریکانی و صنعت نفت تا کجا می توانند به این درخشش ادامه دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 587

به "خبرنگاران ستاره لیگ برتر از بندر ماهشهر می آید، سی ساله صد درصدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاره لیگ برتر از بندر ماهشهر می آید، سی ساله صد درصدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید