خبرنگاران آماده باش سازمان ها برای بارش برف در گیلان

به گزارش زرین گراف، رشت-خبرنگاران-مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلانگفت :در شرایط بحران دیگر جایی برای آزمون و خطا نداریم و نمایندگان دستگاههای خدمات رسان از آغاز بارش برف تا خاتمه عملیات در مدیریت بحران طبق برنامه ریزی حضور خواهند داشت.

خبرنگاران آماده باش سازمان ها برای بارش برف در گیلان

امیر مرادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی برای روزهای خاتمهی هفته و جلسه امروز مدیریت بحران با دستگاهها گفت : مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان مسئولیت فرماندهی استفاده از ظرفیت ماشین آلات بخش خصوصی و دولتی و ادارات همکار در حوزه بازگشایی مسیرهای خارج شهر استان را طبق برنامه ریزی های قبلی بعهده خواهد داشت و گزارش اقدامات خود را به صورت مداوم باید به مدیریت بحران ارسال نماید.

وی شهر رشت را به دلیل شرایط جغرافیایی ، سیاسی، و جمعیتی از اهمیت بسیار بالایی در بحث مدیریت بحران عنوان و توضیح داد: با توجه به دستور استاندار در حوزه شهری شهرداری های تابعه استان باید برای بارش برف احتمالی تا خاتمه زمستان پیش رو از خرید تجهیزات تیغه برف روب تا سایر تجهیزات برای بازگشایی مسیرهای شهری و خدمات به مردم استان تمام کوشش خود را بکار برند.

مرادی اضافه نمود: مدیریت بحران استان هم با استفاه از ظرفیت ماده 15 قانون مدیریت بحران کشور نسبت به تامین اعتبار بعد از خاتمه بحران اقدامات لازم را صورت خواهد داد.

وی توضیح داد: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری طبق مصوبات گذشته نظارت بر عملکرد شهرداری ها و همچنین مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری نظارت بر دهیاران، بخشداران و مدیرکل مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری هم نظارت بر تمامی عملکرد ادارات در این برنامه عملیاتی تا خاتمه زمستان حضور خواهند داشت.

بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان از اواخر وقت امروز تا پنجشنبه در بعضی نواحی جلگه ای مخلوط برف و باران وزش باد در بعضی مناطق شدید مهیا است از پنجشنبه ظهر با تضعیف سامانه به تدریج از سمت غرب استان کاهش ناپایداری و برای اواخر وقت پنج شنبه و آدینه یخبندان مورد انتظار است.

گیلان در سالهای 83، 86 و 98 با بارش برف سنگین و مشکلاتی برای مردم روبه رو شد. تخریب بناها و خسارت به صنایع و باغها و تاسیسات از جمله این آسیب ها بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 634

به "خبرنگاران آماده باش سازمان ها برای بارش برف در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آماده باش سازمان ها برای بارش برف در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید