حمایت دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از کاندیداتوری علی کریمی برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال

به گزارش زرین گراف، خبرگزاری خبرنگاران- امروز فوتبال دنیا علی کریمی را یکی از اساطیر فوتبال قاره کهن و از افراد محبوب نزد مجامع دنیای ورزش میداند و این میتواند فرصتی باشد تا فوتبال ایران کرسیهای قابل توجهی در سطح قاره و دنیا را کسب کند.

حمایت دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از کاندیداتوری علی کریمی برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، محمدی نوری در نامه ای به اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به واگذاری مسئولیتهای کلان اجرایی به جوانان و ضرورت جوانگرایی در تمام سطوح مدیریتی کشور برای برون رفت از مسائل فزاینده در جهت توسعه و عزت کشور از حضور اقای علی کریمی در مسند ریاست فدراسیون فوتبال ایران حمایت نموده و آن را موجب بازگشت اقتدار ایران در عرصه مدیریت فوتبال آسیا و دنیا برشمرد.

محمدی نوری در این نامه یادآور شد: امروز فوتبال دنیا علی کریمی را یکی از اساطیر فوتبال قاره کهن و از افراد محبوب نزد مجامع دنیای ورزش میداند و این میتواند فرصتی باشد تا فوتبال ایران کرسیهای قابل توجهی در سطح قاره و دنیا را کسب کند.

محمدی نوری گفت: وجود افراد بی تخصص در فوتبال تا کنون ضربه مهلکی به ورزش فوتبال مازده و متاسفانه فوتبال این کشور را نیز سیاست زده کردیم امروز همه طرفداران استقلال و پرسپولیس به نظرم ازاین حضور حمایت میکنند چرا که به قدر کافی متحمل هزینه ها و بدهی های وحشتناک در پس بی عرضگی همین مدیران غیرفوتبالی شدیم که مدتها این جراحت برتن فوتبال ایران باقی خواهد ماند. وی بار دیگر با تاکید بر حمایت بزرگترین تشکل سیاسی اجتماعی جوانان ایران از علی کریمی در انتخابات ریاست فوتبال ایران و حضور مهدی مهدوی کیا در پست نایب رئیسی اظهار امیدواری کرد روزهای خوشی در انتظار فوتبال ایران باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 621

به "حمایت دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از کاندیداتوری علی کریمی برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از کاندیداتوری علی کریمی برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید