جشنواره سینماحقیقت فراخوان داد

به گزارش زرین گراف، فراخوان شرکت در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت امروز منتشر شد.

جشنواره سینماحقیقت فراخوان داد

به گزارش خبرنگاران، جشنواره پانزدهم حقیقت، آذرماه 1400 در صورت فراهم شدن شرایط و واکسیناسیون عمومی، به شکلی فیزیکی و آنلاین برگزار می گردد، در غیر این صورت مانند چهاردهمین دوره، جشنواره آنلاین برگزار خواهد شد.

ثبت نام اینترنتی از اول خردادماه شروع می گردد و تا 15 مردادماه ادامه دارد.

بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی- اسلامی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره های دینی و ایرانی، شرایط امروز و چشم انداز ایران با نگاه ویژه به فرصت های قرن جدید، تقویت سینمای مستند خلاق ایران، آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند دنیا، از اصول و اهداف این دوره از جشنواره است.

در بخش مسابقه ملی این دوره، فیلم هایی که بعد از فروردین 1399 فراوری شده اند، در سه دسته تقسیم بندی شده و با هم رقابت می نمایند:

الف) مستندهای کوتاه (آثار کوتاهتر از 40 دقیقه)

ب) مستندهای نیمه بلند (آثار از 40 تا 60 دقیقه)

ج) مستندهای بلند (آثار بیش از 60 دقیقه)

یکی از بخش های مسابقه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت، بخش ویژه ایران 1400 (فرصت های قرن جدید) است، همچنین بخش بین الملل این دوره بر خلاف سال گذشته به شکل رقابتی برگزار خواهد شد.

متقاضیان حضور در جشنواره می بایست فرم شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت را روی وب سایت جشنواره به صورت آنلاین تکمیل نموده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه نماینده رسانده و در سامانه ثبت نام اینترنتی جشنواره بارگذاری نمایند.

آدرس ثبت نام اینترنتی جشنواره panel.irandocfest.ir

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 870

به "جشنواره سینماحقیقت فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره سینماحقیقت فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید