تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی تا پابان بهمن ماه

به گزارش زرین گراف، خبرگزاری خبرنگاران-صندوق بیمه محصولات کشاورزی تا 3 برابر حق بیمه پرداختی کشاورزان غرامت پرداخت می نماید.

تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی تا پابان بهمن ماه

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مدیر گروه خدمات بیمه ای محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی از تمدید بیمه محصولات زراعی تا پایان بهمن ماه اطلاع داد.

مهندس علی حاج ملاعلی تبریزی در حاشیه جلسه طرح جهش فراوری در دیمزارهای استان مصاحبه با خبرنگاران از کشاورزان خواست هر چه سریعتر در مدت زمان به جای مانده تا مهلت تعیین شده با مراجعه به شعب و نمایندگیهای بیمه ای نسبت به بیمه کردن محصولات خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه کشاورزان ضروری است به منظور استفاده از مزایای بیمه به عنوان یک چتر حمایتی نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام نمایند، گفت: خطرپذیری فعالیت در بخش کشاورزی به دلیل وابستگی زیاد آن به شرایط جوی، همیشه مقوله پوشش بیمه محصولات کشاورزی در منطقه را با اهمیت نموده است.

وی با بیان اینکه صندوق بیمه محصولات کشاورزی تا 3 برابر حق بیمه پرداختی کشاورزان غرامت پرداخت می نماید اظهار امیدواری کرد تا پایان مدت زمان مقرر عملیات بیمه گری، سطوح بیمه محصولات کشاورزی با مشارکت و افزایش آگاهی بهره برداران بخش کشاورزی افزایش یابد.

لازم به ذکر است در سال زراعی گذشته قریب به 54 هزار خسارت دیده از صندوق بیمه غرامت دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1188

به "تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی تا پابان بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت بیمه محصولات زراعی تا پابان بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید