تعبیر خواب زولبیا چه معانی ای دارد؟

به گزارش زرین گراف، تعبیر خواب زولبیا مانند بقیه شیرینی ها میباشد با این تفاوت که بایستی به زعفران و گلاب استفاده شده در آن توجه نمود.

تعبیر خواب زولبیا چه معانی ای دارد؟

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • زولبیا حکم شیرینی های دیگر را دارد با این تفاوت که پیچیدگی کار است اما نه چندان زیاد. اگر ببینید که زولبیا خریده اید یا کسی به شما داده یا دارید می خورید کارتان موقتا گره می خورد اما زود برطرف می گردد. خوردن زولبیا هم همین تعبیر را دارد.
  • تماشا زولبیا در خواب بیانگر پیچیدگی کار است اما نه چندان زیاد.

ابن سیرین چنین بیان می نماید که:

  • اگر در خواب دیدید زولبیا دارید یا کسی دادید و میخورد، یعنی به قدر آن وی را مال و نعمت بدست می آورید. اگر بیند که کمی زولبیا در دهان گذاشتید، علت که از کسی سخن خوش و لطیف شنود.
  •  گلاب دلیل بر غم بود حال بایست دقت کرد که آیا زولبیا به طور کامل مزه و عطر گلاب را به خود گرفته است یا خیر؟

تعبیر خواب به روایت جابر مغربی

اگر بیند زولبیا بی زعفران میخورد، علت که مال یابد. اگر زولبیا با زعفران میخورد، علت که بیمار گردد.

تعبیر خواب زولبیا به روایت جابر مغربی

اگر خواب بیند زولبیا بی زعفران میخورد، علت که مال یابد. اگر زولبیا با زعفران میخورد، علت که مریض گردد

ابن سیرین: درخواب، دلیل است بر جهد و تلاش بیرون از اندازه و یافتن مال بسیار و نزهت و شادی. اگر بیند زولبیا داشت یا کسی بدو داد و می خورد، دلیل که به قدر آن وی را مال و نعمت حاصل گردد. اگر بیند که اندک زولبیا در دهان نهاد، دلیل که از کسی سخن خوش و لطیف شنود.

تعبیر خواب به روایت شیخ طوسی

اگر ببینی به مرده ای زولبیا و بامیا تعارف میکنی و از دستت آن را میگیرد و شاهد هستی که میخورد به این علامت است که از راه دور برای تو اخباری خوش و لذت بخش می رسد بعلاوه در این جهان عزت و سلامتی پیدا خواهی کرد به دیگران خدمت خواهی کرد و اعمال خیر زیادی را انجام میدهی.

اگر دیدی شما از مردگان این طعام را دریافت میکنید به این معناست که یک اتفاق تازه و زیبا بین شما و معشوقتان خواهد افتاد که باعث ذوق زدگی و هیجان شما خواهد شد و میتوان تعبیر دقیقش را خوشحالی زیاد از جانب معشوق دانست.

تعبیر خواب خریدن و خوردن زولبیا

مطیعی تهرانی: اگر ببینید که زولبیا خریده اید یا کسی به شما داده یا دارید می خورید کارتان موقتاً گره می خورد اما زود برطرف می گردد. خوردن زولبیا نیز همین تعبیر را دارد.

سخن آخر

اگر به تازگی خوابی با موضوع زولبیا دیده اید، می توانید رویای خود را در پایین همین صفحه برای کارشناسان ما بنویسید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 851

به "تعبیر خواب زولبیا چه معانی ای دارد؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "تعبیر خواب زولبیا چه معانی ای دارد؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب زولبیا چه معانی ای دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید