بچه ای که نکونام می گوید فراماسونر است؟!

به گزارش زرین گراف، جواد نکونام در یک مصاحبه مفصل با خبرنگاران بعد از تمرین استقلال از مسائل این تیم گفت. نکو گفت: افرادی دوباره به باشگاه آمده اند که مثل اختاپوس عمل می نمایند. استفاده از لفظ بچه برای این فرد و دوستانش و همین طور اظهاراتی نظیر اینکه وقتی دست این ها از باشگاه دور بود، استقلال توانست قهرمان گردد. کد هایی بود که سرمربی استقلال برای شناسایی این افراد داد. ضمن اینکه تلویحا می شد از صحبت های نکونام فهمید که با بازگشت علی خطیر به استقلال چنین افرادی دوباره به بدنه باشگاه نزدیک شده اند.

بچه ای که نکونام می گوید فراماسونر است؟!

از روز گذشته رسانه ها در خصوص اینکه بچه چه کسی است و چطور وارد باشگاه استقلال شده است در حال حدس هستند. بعضی اسامی هم به همین دلیل منتشر شده اند. در واقع نگاهی به اخبار منتشر شده پیرامون باشگاه استقلال در سال های گذشته نشان می دهد شناسایی این افراد و اطرافیان شان کار سختی نیست.

آنچه در این میان اهمیت دارد، حضور یا عدم حضور این فرد در نزدیکی باشگاه استقلال نیست، بلکه پاسخ به این سوال است که روایت تاثیرگذاری یک فرد در نتیجه گیری استقلال در طول سالیان گذشته چقدر به واقعیت نزدیک است؟

به عبارت دیگر بر کسی پوشیده نیست که روال کار در فوتبال ایران که نه، در بسیاری از جا های کشور به این شکل است که هر مدیری بعد از نشستن پشت میز افراد نزدیک به خودش را منصوب می نماید. آن افراد هم طبیعتا دوستان و نزدیکان شان را دور هم جمع می نمایند. در استقلال هم همین طور است.

شکی در این نیست که بچه یا هر فرد دیگری با جمعی از نزدیکانش در برهه های گوناگون در باشگاه استقلال حضور داشته اند و وقتی آن ها نبودند بچه های دیگری با همان خصوصیات و همان فرمت حضور داشتند. همان طور که آجرلو یک فرد نزدیک به خودش را برای مذاکرات نقل وانتقالاتی منصوب نموده بود. اما اینکه چنین افرادی چقدر تاثیرگذار بوده اند و آیا می توان قهرمان شدن یا نشدن تیم را وابسته به حضور یا عدم حضور آن ها دانست، سوال بزرگی است که باید پاسخ داده گردد.

صحبت های جواد نکونام در خصوص این بچه شمایلی شبیه به یک چهره مخوف یا عضوی از یک گروه فراماسونری در فکر طرفداران ساخته است. به شکلی که طرفداران استقلال امروز تصور می نمایند بودن یا نبودن این بچه اصلی ترین متغیر در نتیجه گیری استقلال است!

بدون ارزش گذاری دو حالت بیشتر وجود ندارد: یا واقعا چنین شخصی هست و این همه قدرت دارد که در آن صورت چشم وزارت ورزش و نهاد های نظارتی و مدیران استقلال از جمله علی خطیر گرم یا هست و آنقدری که بزرگنمایی می گردد، تاثیری ندارد که در آن صورت باید به جواد نکونام گفت مسیری که برای توجیه نتیجه نگرفتن های احتمالی در فصل پیش رو در نظر گرفته یک مسیر امتحان شده است که به سرانجامی نخواهد رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1458

به "بچه ای که نکونام می گوید فراماسونر است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ای که نکونام می گوید فراماسونر است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید