واکنش کنایه آمیز رقیب استقلال در سوپرجام به کری خوانی فتح الله زاده

به گزارش زرین گراف، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به ادعای مدیرعامل باشگاه استقلال برای محل برگزاری ملاقات سوپرجام واکنش نشان داد.

واکنش کنایه آمیز رقیب استقلال در سوپرجام به کری خوانی فتح الله زاده

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ملاقات سوپرجام فوتبال ایران بین تیم های فوتبال استقلال تهران (قهرمان فصل گذشته لیگ برتر) و نساجی مازندران (قهرمان جام حذفی) روز 11 آبان برگزار می گردد. این در حالی است که سازمان لیگ هنوز محل برگزاری این مسابقه را معین نکرده است و اختلافاتی در این زمینه به وجود آمده است.

  • بازگشت بازیکن حاشیه ساز با موافقت ساپینتو | غیبت دو آبی پوش در بازی مقابل طرفدار

ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی در این باره به رادیو تهران گفت: پیشنهاد اول ما به سازمان لیگ این بود که اگر بازی با حضور تماشاگر برگزار می گردد، تمایل داریم سوپرجام در استادیوم آزادی باشد و سهمیه تماشاگران هم 50-50 تقسیم بگردد.

سیف الله پور ادامه داد: اگر بازی بدون تماشاگر است، استادیوم وطنی قائمشهر هم آمادگی دارد که میزبان سوپرجام باشد. بین استادیوم آزادی و وطنی قرعه بیاندازند تا یکی انتخاب بگردد.

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید نمود: سومین پیشنهاد ما این بود که فدراسیون خودش استادیوم را انتخاب کند. باید زودتر معین نمایند تا برای تهیه بلیت و هتل اقدام کنیم.

سیف الله پور با اشاره به صحبت های علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که گفته بود برای تیمی که می خواهد قهرمان بگردد فرقی نمی کند کجا بازی کند گفت: بله ما حاضریم حتی در زمین خاکی هم بازی کنیم. دنبال کُری خواندن نیستیم و اجازه بدهیم سازمان لیگ جایی در شان سوپرجام انتخاب کند.

مدیرعامل نساجی در انتها گفت: مشهد، سیرجان و اصفهان هم شرایط برگزاری سوپرجام را به واسطه داشتن هتل و پرواز دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1346

به "واکنش کنایه آمیز رقیب استقلال در سوپرجام به کری خوانی فتح الله زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کنایه آمیز رقیب استقلال در سوپرجام به کری خوانی فتح الله زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید