بهترین شاسی بلندهای آلمانی بازار ایران کدامند؟

به گزارش زرین گراف، بهترین شاسی بلندهای آلمانی بازار کدامند؟ خودروهای آلمانی را شاید بتوان به عنوان پرطرف دارترین خودروهای موجود در بازار ایران بنامیم. برندهای مطرح آلمانی مانند پورشه، مرسدس بنز و ب ام و همواره با ارائه محصولات باکیفیت در صدر بهترین خودروها در کشور نمایندگانی داشته است. آلمان بدون شک حاکمی بدون رقیب در خودروسازی دنیاست. بالاترین سطح امکانات و فناوری های پیشرفته و بهترین سطح از کیفیت ساخت را در خودروهای کمپانی های آلمانی می توان یافت.

بهترین شاسی بلندهای آلمانی بازار ایران کدامند؟

در بازار رنگارنگ خودرو در کشورمان، اگر در پی یک شاسی بلند لوکس و خاص باشید و علاقه ای به خودروهای اروپایی مانند ولوو یا آسیایی های باکیفیتی مثل هیوندای سانتافه نداشته باشید، آلمانی ها بهترین انتخاب هستند. خودروهای بلندبالایی که در بالاترین سطح استاندارد طراحی، امکانات، ایمنی و هرآنچه شما از یک شاسی بلند باکیفیت بخواهید، در اختیارتان خواهند گذاشت.

معرفی بهترین خودروهای شاسی بلند آلمانی

در این مطلب به معرفی بهترین ماشین های شاسی بلند آلمانی موجود در کشورمان خواهیم پرداخت و در پی مناسب ترین پاسخ هستیم برای پرسش بهترین شاسی بلند آلمانی کدام است؟

پورشه ماکان

1. پورشه ماکان

اولین مورد از بهترین شاسی بلندهای آلمانی از خانواده پورشه است که نیاز به تعریف ندارد. خودروسازی که محصول لوکس و خاص می سازد . اولین بار که سر و کله یک پورشه شاسی بلند در خیابان های مرکز پیدا شد، کمتر کسی بود که محو جمال و مجذوب کنندهیت این خودرو نشده باشد. این SUV بی نظیر شرکت پورشه با سطح بالایی از امکانات و ایمنی عرضه شد. این کراس اوور لوکس آلمانی در سال 2014 معرفی شد. این خودرو خیلی زود تبدیل به یکی از پرفروش ترین خودروهای پورشه شد.

طراحی خاص و مجذوب کننده پورشه ماکان اولین عاملی بود که باعث جذب مخاطبان شد. طراحی آشنای چراغ های کشیده جلو، اکنون در دماغه یک کراس اوور خودنمایی می کرد. خطوط نرم روی بدنه، در کنار حجم دهی بسیار خوب به این خودرو، ضریب آیرودینامیک آن را افزایش داده است.

کابین پورشه ماکان تمام آن چیزی است که از یک اتاق لوکس انتظار می رود. طراحی زیبای کابین این خودرو در کنار سطح بالای امکانات رفاهی فضایی مجذوب کننده و راحت را برای سرنشینان فراهم کرده است.

ماکان یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری دارد که با قدرت 252 اسب بخار و شتاب 6.7 ثانیه، نوید یک سواری پرهیجان را می دهد. در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات رفاهی هم فهرست کاملی از امکانات را در این خودرو می بینیم.

پورشه ماکان را اگر نه بهترین شاسی بلند آلمانی که قطعاً یکی از بهترین ها می توان لقب داد. کیفیت زیاد ساخت، عملکرد عالی فنی، ایمنی زیاد، مصرف سوخت کم و بسیاری ویژگی های دیگر، این خودرو را کاملاً متمایز از دیگر خودروهای این کلاس کرده است.

آئودی Q5

2. آئودی Q5

آئودی Q5 از آن خودروهای لوکسی است که شانس حضور در کشورمان را به دست آورد و جزو بهترین شاسی بلندهای آلمانی در کشور به شمار میرود. البته این خودرو به دلیل ضعف خدمات و کمبود قطعات، هیچ وقت نتوانست در بازار ایران بدرخشد، بااین حال چیزی از ارزش های آئودی کم نمی شود. طراحی خاص این خودرو با المان های خاص آئودی مانند لوگوی متفاوت این کمپانی و طراحی جلو پنجره یک خودروی خاص را پیش روی مخاطبان قرار داد.

کابین هم یک فضای لوکس و مجذوب کنندهی را فراهم کرده است. البته که این لوکس بودن در مقایسه با دیگر آلمانی های حاضر در ایران کمی کم رنگ است! Q5 مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو با حجم 2 لیتر است که 222 اسب بخار نیرو و 7.1 ثانیه شتاب دارد.

در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی هم همه آنچه که از یک خودروی لوکس انتظار داریم، در این خودرو هم فراهم شده است. اگر واردات محدود و عدم پشتیبانی شرکت واردکننده نبود، آئودی Q5 با کیفیت بسیار زیاد ساخت، عملکرد عالی فنی، امکانات رفاهی و ایمنی بسیار خوب و شتاب عالی، قطعاً بازار بهتری را در ایران تجربه می کرد.

بدون شک آئودی Q5 یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند بازار ایران است که می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد.

تازهترین آگهی های آئودی
فولکس تیگوان

3. فولکس تیگوان

این خودرو یکی از مدل های کمپانی لوکس فولکس واگن است که از طریق ماموت خودرو وارد ایران شد و جزء بهترین شاسی بلندهای آلمانی به شمار میرود. اصالت برند قدیمی فولکس واگن در میان خطوط روی بدنه فولکس تیگوان کاملاً به چشم می آید. کابین این خودرو هم با تریم چوب و چرم و کروم، طراحی خاص و فضایی لوکس را در اختیار سرنشینان قرار داده است.

این خودرو یک پیشرانه 4 سیلندر توربو با حجم 2 لیتر دارد که قدرتی برابر با 180 اسب بخار و شتاب 7.7 ثانیه را برای این خودرو فراهم کرده است.

سطح استاندارد امکانات رفاهی، ایمنی زیاد و بازدهی عالی پیشرانه، فولکس تیگوان را تبدیل به بهترین شاسی بلند آلمانی کرده است. قیمت زیاد فولکس تیگوان و محدودیت واردات باعث شد که این شاسی بلند آلمانی زیبا آن طور که باید دیده نشد.

ب ام و ایکس 6

4. ب ام و X6

ب ام و ایکس 6 یکی از محبوب ترین خودروهای کمپانی ب ام و و یکی از بهترین شاسی بلندهای آلمانی موجود در دنیا است که ما شانس ملاقات با آن را در ایران هم داشته ایم. این خودرو را در دنیا با نام خرس آلمانی می شناسند؛ کراس اووری با ابهت و مجذوب کننده با طراحی کم نظیر و خاص که توانست بازار این کلاس خودرو را تحت تأثیر خود قرار دهد.

طراحی مجذوب کننده این خودرو با خطوط حجم دهنده و تیز حالتی هجومی و قدرتمند به این SUV مجذوب کننده آلمانی داده است. کابین هم با یک فضای مجذوب کننده و لوکس حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

این خودرو مجهز به یک پیشرانه 6 سیلندر توربو با حجم 3 لیتر است که قدرت 306 اسب بخار و شتاب 6.7 ثانیه اش نشان دهنده کیفیت زیاد فنی آن است. یک فهرست کامل از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی برای ب ام و X6 در نظر گرفته شده است که این خودرو را از همه لحاظ کامل و خاص نشان دهد.

کیفیت زیاد ساخت، ایمنی عالی، سطح بالای آپشن های رفاهی و پیشرانه قدرتمند، ایکس 6 را از همه لحاظ خاص نشان می دهد و جای خود را در فهرست بهترین ماشین های شاسی بلند آلمانی باز می کند. زیادبودن مصرف سوخت و هزینه های نگهداری این خودرو باعث شد که بازار مدل های دست دوم این خودرو در ایران با مسئله ای اساسی روبه رو شود.

تازهترین آگهی های ب ام و X6

ب ام و ایکس 4

5. ب ام و X4

بعد از موفقیت ب ام و ایکس 6، ب ام و تصمیم گرفت نسخه تازهی از SUV خود را با طراحی کمی متفاوت و امکانات و تجهیزات کامل به بازارهای دنیای عرضه کند. این خودرو در سال 2017 در مدل فیس لیفت خود به ایران رسید و بازار SUVهای لوکس در ایران را تکانی اساسی داد. نسخه فول این خودرو با وجود 7 رادار و انبوهی از امکانات رفاهی، یک خودروی خاص و متفاوت از نظر امکانات رفاهی بود.

پیشرانه 4 سیلندر توربو 2 لیتری این خودرو با قدرت 241 اسب بخار و شتاب 6.4 ثانیه نه تنها بازدهی فوق العاده ای داشت، اکنون دیگر مشکل مصرف زیاد بنزین هم در این خودرو وجود نداشت. یک بالا بلند مجذوب کننده آلمانی خاص که در میان بهترین شاسی بلندهای آلمانی مانند یک نگین می درخشد.

بنز کلاس GLA

6. بنز کلاس GLA

این مدل از مرسدس بنز بعد از ممنوعیت واردات خودروهای بیشتر از 2500 سی سی به ایران رسید؛ کراس اووری مجذوب کننده از کمپانی بزرگ مرسدس بنز که تنها خودروی این کلاس از این برند در کشورمان است. طراحی ظاهری خاص و متفاوت این خودرو با خطوط برجسته، کاملاً لوکس بودن برند بزرگ خود را به رخ می کشد. کابین بنز GLA با استفاده از قطعات کرومی و چرم قرمز بیشتر یک کابین لوکس اسپرت است.

قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه 4 سیلندر توربو با حجم 2 لیتر است که قدرت 208 اسب بخار و شتاب 7.1 ثانیه را به همراه آورده است. از کیفیت ساخت این خودرو هرچه بگوییم کم است. سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی در این مدل از مرسدس بنز، این خودرو را تبدیل به یک مجموعه خاص در میان بهترین شاسی بلندهای آلمانی کرده است. بااین حال واردات محدود این مدل از مرسدس بنز باعث قیمت گذاری بسیار زیاد برای این خودرو شد.

تازهترین آگهی های مرسدس بنز
پورشه کاین

7. پورشه کاین

این مدل از پورشه را قوی ترین شاسی بلند ایران می دانند. یک خودروی مجذوب کننده با طراحی ظاهری بسیار زیبا و کیفیت زیاد ساخت که اولین شاسی بلند کمپانی پورشه هم به شمار میرود. خودرویی که پورشه توانست با آن در میان خودروهای قدبلند دنیا خودی نشان دهد.

این خودرو با 2 پیشرانه 8 سیلندر توربو و 6 سیلندر در بازار ایران حضور دارد. مدل 8 سیلندر با حجم 4.8 لیتر قدرت 551 اسب بخار و شتاب 4.5 ثانیه یک غول واقعی است. مدل 6 سیلندر هم با حجم 3.6 لیتر، قدرت 300 اسب بخار و شتاب 7.8 ثانیه دارد.

سطح بالای امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی در این خودرو، پورشه کاین را تبدیل به یکی از بهترین شاسی بلندهای آلمانی در کشورمان کرده است. مصرف زیاد سوخت و هزینه بسیار زیاد نگهداری این خودرو و البته واردات محدود آن، کماکان از ارزش خرید این خودرو کم نکرده است و پورشه کاین هنوز هم به عنوان قدرتمند ترین و بهترین ماشین های شاسی بلند آلمانی در ایران می درخشد.

جمع بندی بهترین شاسی بلندهای آلمانی

محصولات تازه کمپانی های آلمانی به سطحی از کیفیت و خلاقیت رسیده است که در حقیقت هیچ نقطه ضعفی نمی توان برای آنها پیدا کرد. در ایران از دیرباز خودروهای آلمانی بخش بزرگی از بازار خودرو را به خود اختصاص داده است، اما چند سالی است که به دلیل وضع قانون منع واردات خودروهای لوکس دیگر خیابان های کشورمان شاهد جولان مدل های تازه آلمانی نیست.

در بازار های دنیای شاهد به روزترین خودروهای شاسی بلند آلمانی هستیم که با وجود آنها فهرست ما به کلی تغییر می کرد؛ بااین حال در این دوره که با ممنوعیت واردات و خودروهای نامرغوب داخلی روبه رو هستیم، انتخاب یکی از خودروهای فهرست بالا بهترین راه ممکن است.

درنهایت، امیدواریم که مطالعه این مطلب برایتان مفید بوده و توانسته باشد اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهد. نظر شما درباره بهترین ماشین های شاسی بلند آلمانی در ایران چیست؟ جای کدام خودرو در این فهرست خالی است؟ نظرات و تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

تازهترین آگهی های پورشه کاین
منبع: دیوار
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1270

به "بهترین شاسی بلندهای آلمانی بازار ایران کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شاسی بلندهای آلمانی بازار ایران کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید