بازی آنلاین دراگون بال: بریکرز پاییز سال جاری عرضه خواهد شد

به گزارش زرین گراف، بندای نامکو (Bandai Namco) اظهار داشت که بازی دراگون بال: بریکرز (Dragon Ball: The Breakers) پاییز سال جاری عرضه خواهد شد. این بازی برای کنسول های نسل 8، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. کنسول های نسل 9 نیز می توانند به وسیله قابلیت اجرای عناوین قدیمی روی سخت افزار تازه (Backwards Compatibility) دراگون بال تازه را تجربه نمایند.

بازی آنلاین دراگون بال: بریکرز پاییز سال جاری عرضه خواهد شد

بازی دراگون بال تازه 3 نسخه مختلف خواهد داشت:

  • Standard Edition: شامل نسخه عادی بازی بوده و تنها چند آیتم و اسکین تازه دارد.
  • Special Edition: شامل نسخه عادی بازی و یک پوشش با قابلیت شخصی سازی است. همینطور اینکه چندین آیتم تازه نیز در این نسخه وجود خواهند داشت.
  • Limited Edition Bundle: این نسخه تنها در فروشگاه بندای نامکو موجود است. این نسخه تمامی موارد قبلی را در خود داشته و حتی چندین ابزار و آیتم تازه نیز در خود دارد.

بازی دراگون بال: بریکرز یک نسخه آزمایشی محدود هم خواهد داشت. شما می توانید برای این نسخه آزمایشی اینجا ثبت نام کنید. همینطور اینکه نسخه آزمایشی محدود بازی دراگون بال بریکرز از 14 تا 15 مرداد در دسترس خواهد بود. در این نسخه عوامل تازه اضافه شده به بازی مثل Raider Frieza در دسترس خواهند بود.

مجموعه دراون بال از پرطرفدارترین عناوین در دنیای بازی های ویدئویی است. بریکرز در سبک نقش آفرینی و چند نفره همکاری (Co-Op) است. به همین علت تا حد زیادی با عناوین پیشین این مجموعه تفاوت دارد. با اینحال این بازی برای هواداران بسیار مجذوب کننده بوده و خلاقانه است.

به طور کلی مجموعه دراگون بال انیمیشن خاصی هم دارد. به همین علت هواداران این بازی علاقه خاصی به آن دارند. از طرفی امکان دارد که بعضی از افراد از این بازی خوششان نیاید. با اینحال نمی توان انکار کرد که مجموعه دراگون بال یکی از بزرگ ترین مجموعه های دنیای بازی های ویدئویی است. بازی دراگون بال: بریکرز در تاریخ 21 مهر (13 اکتبر) به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1297

به "بازی آنلاین دراگون بال: بریکرز پاییز سال جاری عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی آنلاین دراگون بال: بریکرز پاییز سال جاری عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید