تور هند: ایستگاه های راه آهن غرب هند بازسازی می شوند

به گزارش زرین گراف، ایستگاه های غرب کشور هند به وسیله وزارت راه آهن این کشور با اختصاص بودجه ای بالغ بر 900 میلیون روپیه بازسازی و تعمیر خواهد شد.

تور هند: ایستگاه های راه آهن غرب هند بازسازی می شوند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

راه آهن هند، ایستگاه های غرب کشور در شهرهای بمبئی و مهاراشترا را بازسازی می نماید و امکانات زیرساختی آن ها را ارتقا می دهد. این بازسازی ها شامل تعمیرات و ارتقای ورودی ها و خروجی ها، دفاتر اداری و سکوها خواهد بود. شرکت توسعه راه آهن هند در کوشش است تا 17 ایستگاه در سراسر کشور را مورد بازسازی قرار دهد، بعلاوه 3 ایستگاه راه آهن برون شهری نیز ترمیم خواهند شد.

ایستگاه هایی که در فهرست تعمیرات این شرکت قرار دارند، ایستگاه راه آهن بمبئی، ایستگاه مرکزی و ایستگاه راه آهن بندرا معین شده اند و چند ایستگاه دیگر هنوز اعلام نشده است. شرکت ریلی ویکاس بمبئی پیمانکار پروژه های زیرساختی شبکه راه آهن حومه بمبئی خواهد بود و این شرکت 4 ایستگاه در شهرهای چمبر، مولاند، ویرار و ناگار را تعمیر و ارتقا خواهد داد. خورانا رئیس اجرایی و مدیر عامل شرکت ریلی ویکاس بمبئی گفته است:

در پی انجام اصلاحات در سایر ایستگاه ها به جز چمبر، ویرار، ناگار و مولاند نیز خواهیم بود. در حال حاضر بر سر مشخص ایستگاه ها با شرکت توسعه راه آهن هند در حال مذاکره هستیم.

900 میلیون روپیه بودجه به وسیله وزارت راه آهن هند برای توسعه ایستگاه ها در نظر گرفته شده است. با اینحال هنوز این بودجه برای بازسازی ایستگاه تخصیص داده نشده است. در این بازسازی ها فضای بیشتری برای مسافران تامین می گردد، ورودی ها و خروجی ها بهبود می یابند و امکانات پیشرفته تری در اختیار ایستگاه ها قرار خواهد گرفت. همراه با انجام تعمیرات اساسی برای ایستگاه ها، از ظرفیت درآمدزایی این ایستگاه ها شامل تاسیس فروشگاه ها، مراکز خرید و درمانی نیز استفاده خواهند کرد. این ایستگاه ها همچون ایستگاه بندر ناوی در بمبئی که شامل یک مجتمع تجاری است، بازسازی خواهند شد.

طرح های مختلفی برای انجام تعمیرات و استفاده تجاری از ایستگاه ها به وزارت راه آهن هند ارائه شده و در حال حاضر این وزارت در پی تامین فضای بیشتر برای توسعه ایستگاه ها است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1275

به "تور هند: ایستگاه های راه آهن غرب هند بازسازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: ایستگاه های راه آهن غرب هند بازسازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید