ایرباد نو ریلمی با امکان اتصال همزمان به دو دستگاه

به گزارش زرین گراف، ریلمی حدود یک سال پیش ایرباد Realme Buds Air2 TWS را عرضه کرد. این شرکت دیروز (16 ژانویه 2022) از ایرباد نو خود Realme Buds Air3 رونمایی کرد. طبق گزارشات منتشر شده، این هدست به زودی با قیمت حدود 54 دلار در بازار هند عرضه خواهد شد.

ایرباد نو ریلمی با امکان اتصال همزمان به دو دستگاه

به گزارش خبرنگاران، یکی از ویژگی های جالب این هدست پشتیبانی همزمان آن از دو دستگاه می باشد. کاربران می توانند این هدست TWS را همزمان به دو دستگاه متصل نموده و در صورت تمایل بین دو دستگاه جابجا شوند. Realme Buds Air3 مانند Air2 دارای طراحی داخل گوش (in-ear) می باشد.

این هدست بعلاوه دارای سه میکروفون بوده و از ویژگی حذف نویز پشتیبانی می نماید. Buds Air3 امکان تنظیم سفارشی صدا را مطابق میل کاربر ایجاد می نماید. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به تاخیر کم و +Bass Boost برای افزایش باس اشاره نمود. مانند مدل نسل قبلی، Buds Air3 نیز دارای قابلیت تشخیص داخل گوش می باشد و هنگامی که کاربر یکی از هدفون ها را برمی دارد، سیستم به طور اتوماتیک پخش موسیقی را متوقف می نماید.

Realme Buds Air3 در حالت غیر فعال بودن ویژگی ANC، دارای عمر باتری حدود 30 ساعت خواهد بود. بعلاوه از رابط USB Type-C نیز برای شارژ سریعتر استفاده می نماید. در مورد تاریخ عرضه این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1159

به "ایرباد نو ریلمی با امکان اتصال همزمان به دو دستگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرباد نو ریلمی با امکان اتصال همزمان به دو دستگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید