انتشار شاهکار شاعرانه بیژن نجدی به روایت پیغام دهکردی

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی نوین کتاب، مجموعه داستان یوزپلنگانی که با من دویده اند اثر جاودانه زنده یاد بیژن نجدی نویسنده و شاعر نام دار ایرانی به روایت پیغام دهکردی، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون منتشر شد.

انتشار شاهکار شاعرانه بیژن نجدی به روایت پیغام دهکردی

یوزپلنگانی که با من دویده اند تنها اثری است که در زمان زندگانی بیژن نجدی منتشر شد و حالا 23 سال پس از درگذشت نویسنده اش این بار به صورت کتاب گویا در اختیار علاقه مندان به شنیدن داستان های معاصر ایرانی قرار می گیرد.

این کتاب روایت 10 داستان کوتاه با موضوع مرگ است. داستان هایی که هر کدام از زاویه ای متفاوت و مجزا به این موضوع می پردازد. سپرده به زمین، استخری پر از کابوس، روز اسب ریزی، تاریکی در پوتین، شب سهراب کشان، چشم های دکمه ای من، مرا بفرستید به تونل، خاطرات پاره پاره دیروز، سه شنبه ی خیس و گیاهی در قرنطینه عناوین داستان های مجموعه یوزپلنگانی که با من دویده اند هستند.

روایت نمایش گونه پیغام دهکردی از داستان های شاعرانه نجدی ترکیبی شنیدنی را خلق نموده است که برای مخاطبان قصه های ایرانی و دوست داران کتاب گویا لذت بخش خواهد بود.

انتخاب موسیقی، میکس و مسترینگ این اثر را بهنام کلاه بخش برعهده داشته است.

یوزپلنگانی که با من دویده اند با زمان 3 ساعت و 30 دقیقه در اپلیکیشن طاقچه در دسترس علاقه مندان به کتاب گویا قرار گرفته است.

لازم به ذکر است نسخه چاپی یوزپلنگانی که با من دویده اند اولین بار در سال 73 توسط نشر چشمه منتشر شد و طی این سال ها چهل بار دیگر تجدید چاپ شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 402

به "انتشار شاهکار شاعرانه بیژن نجدی به روایت پیغام دهکردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار شاهکار شاعرانه بیژن نجدی به روایت پیغام دهکردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید