استاندار تهران: شرایط تهران در بحث کرونا امیدوارکننده است

به گزارش زرین گراف، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار تهران گفت: شرایط تهران در بحث مدیریت بیماری کرونا امیدوارکننده است، اما هرگونه عادی انگاری و کم توجهی می تواند ما را دچار مشکل کند.

استاندار تهران: شرایط تهران در بحث کرونا امیدوارکننده است

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: هنوز پیک چهارم به انتها نرسیده و نباید این گونه تصور گردد که بعد از پیک چهارم مدتی طی می گردد تا پیک بعدی آغاز گردد باید نظارت ها به درستی صورت گیرد و دستورالعمل ها نیز به طور کامل رعایت گردد چرا که با جمعیت 14 میلیونی هر گونه بی احتیاطی و عادی انگاری و کم توجهی می تواند دوباره ما را دچار مشکل و وارد پیک های بعدی کند.

وی در ادامه به پرواز دهلی (هند) به تهران اشاره نمود و گفت: این مسافران که 104 نفر بودند در پرواز روز شنبه 8 خرداد وارد فرودگاه حضرت امام (ره) شدند طبق مصوبات این مسافران قرنطینه شدند، اما از روز گذشته فشار هایی را به کادر درمان وارد می نمایند در حالی که باید پروتکل ها طبق مصوبات اجرا و سختگیرانه رعایت گردد.

محسنی بند پی اضافه نمود: 6 نفر از این مسافران تست شان مثبت بوده است.

استاندار تهران گفت: ورود سوش جدید به کشور شرایطی را فراهم می نماید که نسبت به سوش های قبلی بسیار خطرناک تر باشد بنابراین باید فاصله گذاری و قرنطینه مسافران هنگام ورود رعایت گردد و ضرورتی ندارد که مجوز جدیدی در این خصوص بگیریم و یقینا این مسافران باید همکاری نمایند.

وی ادامه داد: هیچ مسافری با هر مسئولیتی حق ندارد مقررات و مصوبات را زیرپا بگذارد به ویژه این که این مسافران تعهد داده اند هنگام ورود به کشور پروتکل ها را رعایت نمایند.

محسنی بندپی گفت: واکسیناسیون کادر درمان و مدافعان سلامت نشان داد تعداد مبتلایان بعد از تزریق این واکسن به شدت کاهش پیدا نموده و میزان بستری های ما در سنین 80 سال به بالا از 10 و شش دهم درصد اکنون به 8 درصد رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 882

به "استاندار تهران: شرایط تهران در بحث کرونا امیدوارکننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: شرایط تهران در بحث کرونا امیدوارکننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید