ارزش سهام عدالت در آخرین هفته پاییز ، نمودار تغییرات قیمت

به گزارش زرین گراف، فروش سهام عدالت مدتیست که متوقف مانده، اما این سهام بلوکه شده مردم چقدر ارزش دارد؟

ارزش سهام عدالت در آخرین هفته پاییز ، نمودار تغییرات قیمت

به گزارش خبرنگاران به نقل از تجارت نیوز ، همانطور که شاخص کل بازار سهام در چند هفته اخیر از کانال 1/2 میلیون واحدی تا کانال 1/5 میلیون واحدی صعود کرد ارزش سهام عدالت هم از حدود 10/8 میلیون تومان به 14/2 میلیون تومان رسید اما در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت بیش از یک میلیون تومان افت کرد و به 13 میلیون و 100 هزار تومان رسید.

رشد ارزش سهام عدالت در چند هفته قبل به دلیل عملکرد بهتر شاخص هم وزن بازار سهام کند شده بود اما ریزش ارزش این سبد در این هفته بسیار سریع رخ داد. بسیاری از کارشناسان دلیل ریزش شاخص کل و افت ارزش سهام عدالت را نوسان گیری بازارگردان ها از بورس می دانند.

ارزش سهام عدالت با شروع معاملات هفته 14/1 میلیون تومان بود و طی معاملات روز شنبه فرایند صعودی داشت اما از روز یک شنبه و شروع فرایند نزولی شاخص کل بازار سهام ارزش سهام عدالت فرایند نزولی را شروع کرد و در طی معاملات دوشنبه، سه شنه و چهارشنبه به ترتیب حدود 400، 600 و 100 هزار تومان ریزش کرد و به 13 میلیون و 120 هزار تومان رسید.

در شرایط فعلی اقتصاد بسیاری از مردم از افت ارزش و همچنین توقف فروش سهام عدالت ناراضی هستند حتی در مقاطعی زمزمه های از اهدای کارت اعتباری به سهامدان شنیده شد اما هنوز خبری از کارت اعتباری نیست، حتی در زمانی که فروش سهام عدالت در جریان بود بسیاری از سهامداران از تاخیر در پرداخت پول سهام فروخته شده گله مند بودند.

پیش بینی ها حاکی از رشد بازار سهام در ماه های آینده را دارند و در صورت رشد بازار سهام ارزش سهام عدالت هم بیشتر خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 955

به "ارزش سهام عدالت در آخرین هفته پاییز ، نمودار تغییرات قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش سهام عدالت در آخرین هفته پاییز ، نمودار تغییرات قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید