پنج دقیقه تا فستیوال ساخته شد، فیلمی سورئال درباره مردی که در کودکی گم شده

به گزارش زرین گراف، خبرگزاری خبرنگاران- تله فیلم پنج دقیقه تا فستیوال به کارگردانی محبوبه نورنقدی در فضایی سورئال ساخته شد.

پنج دقیقه تا فستیوال ساخته شد، فیلمی سورئال درباره مردی که در کودکی گم شده

به گزارش خبرنگاران، این فیلم درباره بهمن مردی چهل و چند ساله است که در کودکی گم شده و سالها است برای تسکین خودش، به تمام آرزوهایش شخصیت داده و با آنها زندگی می کند. او خود را در سنین مختلف مرور می کند و در نهایت مادر رویاهایش را می یابد.

نویسنده در این فیلم دنبال این مفهوم است که باید رویاهایمان را دنبال کنیم، زیرا آنها زنده اند، با ما زندگی می کنند و در نهایت می توانیم آنها را لمس کنیم!

فرج الله گل سفیدی، حمیدرضا کردسیچانی، اندیشه یدی، کوهیار مهاجر، رضا محمدی، شهامت فرجی، کیوان مهاجر، مرجان مهاجر، پارسا بهاری، علیرضا محمدی، متین گروسی، محمد داداش پور، نرگس عباسی، فاطمه شهنهاد، هستی حسینی کیخواه، مهیا صادقی، ماکان قیومی بازیگران این تله فیلم هستند.

عوامل پنج دقیقه تا فستیوال عبارتند از مجری طرح: انجمن سینمای جوان استان البرز(محمدحسین عابدی،علی اکبر رحمتی)، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: محبوبه نورنقدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا کردسیچانی، دستیار دوم کارگردان: رضا محمدی، مدیر تولید: اندیشه یدی، مدیر تصویربرداری: سعید شعبانی، دستیاران تصویربرداری: محمدرضا رسول زاده، دانیال میراخوری، صدابردار: امیررضا ابراهیمی، منشی صحنه: مونا خوش روش، طراح صحنه و لباس: سمیرا فتح اللهی، تدوین: سعید شعبانی، گریمور: امین امیری، عکاس: رقیه حیدری، دستیار تولید: ساعد رجبی، تدارکات: مهدی حسینی کیخواه.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1074

به "پنج دقیقه تا فستیوال ساخته شد، فیلمی سورئال درباره مردی که در کودکی گم شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج دقیقه تا فستیوال ساخته شد، فیلمی سورئال درباره مردی که در کودکی گم شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید